Gå til innhold

PS3 og XB360 side ved side


Hagforce

Anbefalte innlegg

Nå er det Sony som har rettighetene til Spiderman-filmene, så de har nok rett til å bruke den fonten akkurat som de selv vil :)

6674302[/snapback]

Vel, det er forferdelig uorginalt uansett. Et billion dollar company burde ikke ha problem med å finne noen artists til å lage en font.

6674440[/snapback]

 

Og et billion dollar company som MS burde ikke kopiere designet til Dell GX150.. Se de første postene..

 

Jeggu ikke mye å syte over i disse dager heh? :roll:

 

Fonten er helt grei den.. Den sier det den skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor klager folk på at PS3 veier "hele" 6 kg? Så lenge en konsoll er stasjonær (og stort sett skal stå der den står) er det da helt likegyldig om den veier 1 kg, eller 20 kg?

6675401[/snapback]

Jeg ville blitt litt sur dersom konsollen hadde veid 20 kg, med tanke på flytting, men 6 kg er ingenting galt med, nei, så når man begynner å klage på 1 kg vektforskjell når det gjelder hjemmekonsoller, og fonten på selve konsollen, da begynner man å g tom for argumenter :p hehe

Lenke til kommentar
Hvorfor klager folk på at PS3 veier "hele" 6 kg? Så lenge en konsoll er stasjonær (og stort sett skal stå der den står) er det da helt likegyldig om den veier 1 kg, eller 20 kg?

6675401[/snapback]

 

Helt enig med deg "superseven". Folk tenker kansje at den er større jo mer den veier, men det er jo ikke alltid riktig. Størrelsen har en del å si, men ikke vekten. At den veier mye, kan jo ha noe å si med at den er svært kraftig :)

Lenke til kommentar
Hvorfor klager folk på at PS3 veier "hele" 6 kg? Så lenge en konsoll er stasjonær (og stort sett skal stå der den står) er det da helt likegyldig om den veier 1 kg, eller 20 kg?

6675401[/snapback]

 

Helt enig med deg "superseven". Folk tenker kansje at den er større jo mer den veier, men det er jo ikke alltid riktig. Størrelsen har en del å si, men ikke vekten. At den veier mye, kan jo ha noe å si med at den er svært kraftig :)

6678060[/snapback]

 

 

Jo, jeg er fullstendig likegylig til om den veier 1 eller 20 kilo når jeg tar med konsollen min i ryggsekken eller kofferten :hrm:

Og; ja, jeg vet at den ikke kommer til å veie 20 kg, men vekt har uansett betydning for meg siden jeg av og til tar den med til venner, hjem, på tur etc.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager folk på at PS3 veier "hele" 6 kg? Så lenge en konsoll er stasjonær (og stort sett skal stå der den står) er det da helt likegyldig om den veier 1 kg, eller 20 kg?

6675401[/snapback]

 

Helt enig med deg "superseven". Folk tenker kansje at den er større jo mer den veier, men det er jo ikke alltid riktig. Størrelsen har en del å si, men ikke vekten. At den veier mye, kan jo ha noe å si med at den er svært kraftig :)

6678060[/snapback]

 

 

Jo, jeg er fullstendig likegylig til om den veier 1 eller 20 kilo når jeg tar med konsollen min i ryggsekken eller kofferten :hrm:

Og; ja, jeg vet at den ikke kommer til å veie 20 kg, men vekt har uansett betydning for meg siden jeg av og til tar den med til venner, hjem, på tur etc.

6678324[/snapback]

 

6 kg er uansett ikke tungt. 6 kg er det en 4-pakning med 1,5 liters flasker veier.

Lenke til kommentar
Nå er det Sony som har rettighetene til Spiderman-filmene, så de har nok rett til å bruke den fonten akkurat som de selv vil :)

6674302[/snapback]

Vel, det er forferdelig uorginalt uansett. Et billion dollar company burde ikke ha problem med å finne noen artists til å lage en font.

6674440[/snapback]

 

Og et billion dollar company som MS burde ikke kopiere designet til Dell GX150.. Se de første postene..

 

Jeggu ikke mye å syte over i disse dager heh? :roll:

 

Fonten er helt grei den.. Den sier det den skal.

6674713[/snapback]

 

Spiderman 3 skal lanseres samtidig som ps3 kommer

 

fonten kommer til å være populær av uante dimensjoner, også fargen svart, som spiderman har kledd seg i i 3'ern

 

muligens blir spiderman 3 på BD bundlet sammen med ps3 i nordamerica ved lansering :thumbup:

 

tror ikke dette akkurat vil skade salget til ps3, i allefall ikke blandt kids som liker spiderman :D

 

til og med jeg liker spiderman :!:

Lenke til kommentar

Spiderman 3 skal lanseres samtidig som ps3 kommer

 

fonten kommer til å være populær av uante dimensjoner, også fargen svart, som spiderman har kledd seg i i 3'ern

 

muligens blir spiderman 3 på BD bundlet sammen med ps3 i nordamerica ved lansering  :thumbup:

 

tror ikke dette akkurat vil skade salget til ps3, i allefall ikke blandt kids som liker spiderman :D

 

til og med jeg liker spiderman  :!:

6683856[/snapback]

Ja, mye som tyder på at folk som liker spiderman like gjerne spytter i 6000 for å få filmen.

 

Har den i det heletatt hatt premiere på kino? Det tar ca. et halvt år fra kinopremiere til en film kommer på dvd.

Lenke til kommentar

Visste egentlig at PS3 var rundt den størrelsen, men når man ser de sammen så er er jeg alikevel overrasket over størrelsen. Tror ikke det har så veldig mye å si at den er så stor. Syns det er litt morsomt å se alle 3 sammen, for alle er så forskjellig i form og størrelse.

Lenke til kommentar

Spiderman 3 skal lanseres samtidig som ps3 kommer

 

fonten kommer til å være populær av uante dimensjoner, også fargen svart, som spiderman har kledd seg i i 3'ern

 

muligens blir spiderman 3 på BD bundlet sammen med ps3 i nordamerica ved lansering  :thumbup:

 

tror ikke dette akkurat vil skade salget til ps3, i allefall ikke blandt kids som liker spiderman :D

 

til og med jeg liker spiderman  :!:

6683856[/snapback]

Ja, mye som tyder på at folk som liker spiderman like gjerne spytter i 6000 for å få filmen.

 

Har den i det heletatt hatt premiere på kino? Det tar ca. et halvt år fra kinopremiere til en film kommer på dvd.

6683873[/snapback]

Nei, spiderman 3 kommer i 2007. Lanseres derfor ikke sammen med PS3.
Lenke til kommentar

Riktig..Spiderman 3 kommer til våren/sommeren neste år så det var litt feil der. Men fonten er fin og Ps3 er nydelig. Can't wait! Og at den er 1 kg tyngre enn Xbox 360 gjør ikke meg så mye. Den skal stå trygt plassert i stua og ikke røres. Så vekten har ikke så mye og si der. Bortsett fra de som liker å ta den me fra mor til far, på fest?!?!, og til venner og bekjente. Da kan det være litt vanskelig men det blir ikke vanskeligere enn det du gjør det til.

Lenke til kommentar
Riktig..Spiderman 3 kommer til våren/sommeren neste år så det var litt feil der. Men fonten er fin og Ps3 er nydelig. Can't wait! Og at den er 1 kg tyngre enn Xbox 360 gjør ikke meg så mye. Den skal stå trygt plassert i stua og ikke røres. Så vekten har ikke så mye og si der. Bortsett fra de som liker å ta den me fra mor til far, på fest?!?!, og til venner og bekjente. Da kan det være litt vanskelig men det blir ikke vanskeligere enn det du gjør det til.

6684273[/snapback]

Nå er det vel ikke første gangen folk har flyttet på noe tungt. Tenker da på CRT-skjermer på 20Kg +. Takk og lov for LCD. Aldri hatt noen problemer på å flytte en PC på tilsammen 30kg på diverse LAN osv., så nei absolutt ingen problemer. De som klager bare syter for ingenting.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...