Kontorstol Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg har en del MP3 sanger på PCen som jeg gjerne skulle ha brent ut på en CD, men problemet er da at sterioanlegget mitt ikke støtter MP3... Så finnest det noen programmer så jeg kan konvertere de med slik at de kan spillest av som en vanlig CD?
henrik_s Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Nero gjør dette automatisk når du brenner en AudioCD ( :
Torjus Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg har en del MP3 sanger på PCen som jeg gjerne skulle ha brent ut på en CD, men problemet er da at sterioanlegget mitt ikke støtter MP3... Så finnest det noen programmer så jeg kan konvertere de med slik at de kan spillest av som en vanlig CD? 6657627[/snapback] Åpne sangene i Windows Media Player > Merk alle sangen > Høyreklikk > Koper til CD Aldri brukt Media Player til det selv, jeg bruker Nero, men det er ikke gratis... Prøv, skal jo virke
Bytex Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Sant det, Nero gjør automatisk om til wav-filer når du velger å brenne lydcd. Bare dra mp3-filene over så konverteres de. Så brenne.
SupRnova Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 (endret) Velg ditt brenne-prog, velg lyd-cd modus e.l og alle sangene vill bli om til waw-format BTW: Feilplassert? Endret 11. august 2006 av ..SupRnova..
Kontorstol Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Nero gjør dette automatisk når du brenner en AudioCD ( : 6657654[/snapback] Takk...jeg har nero men jeg brukte lag MP3 CD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå