Gå til innhold

Mer oppstyr rundt WGA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke vista et fengsel?

 

det skal visst ha antipirat program, så du må kjøpe alle spille og programmene for at de skal funke

og iso/image er vel ikke lov

6659232[/snapback]

 

Jeg for min del kommer ikke til å skifte til Vista, hvis det har sånne ting innebygget. Min pc skal jeg og kun jeg ha kontroll. Ikke Microsoft eller andre skal styre.

 

Eneste grunn for å bruke windows xp er pga spill, begynner spill å støtte Linux eller Linux får bedre støtte for å kjøpe windows baserte spill og program, går jeg glatt over til den platformen.

Lenke til kommentar
Jeg skal legge inn ny win.xp.sp2 senere i dag. Vil det lureste for meg være å legge inn WGA for å få alle oppdateringene, og deretter fjerne det med RemoveWGA?

Bruker Windows TINYXP SP2 BEAST EDITION nå, men den ble litt for "tiny" for meg. Nyinnstalert er det bare 13 prosesser som starter opp!! Anbefales på det sterkeste for de som kun spiller på PC'n

6655283[/snapback]

 

WGA består av to "programmer":

 

WGA Validation: For å laste ned programmer fra Microsoft.com (eller ikke-kritiske oppdateringer) blir din Windows sjekket om den er "ekte" (genuin).

 

WGA Notifications: Programmet som i det siste er blitt omtalt som spyware. Lastes automatisk ned via Windows Update og gir beskjed hvis din Windows ikke er ekte. Denne MÅ ikke installeres for å ha en fungerende Windows...

Lenke til kommentar
Blir det ulovlig eller umulig å bruke ISO\Image-filer?

Nei. Kvifor skulle dette vere ulovleg/umogleg?

6660574[/snapback]

Var det eg og lurte på, grunnen til at eg spurte var dette utsagnet:

Blir ikke vista et fengsel?

 

det skal visst ha antipirat program, så du må kjøpe alle spille og programmene for at de skal funke

og iso/image er vel ikke lov

6659232[/snapback]

Men det var vel formuleringen som lurte meg litt.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...