Gå til innhold

Hvor kraftig PSU for dette oppsettet?


Anbefalte innlegg

Vel, da tar jeg Tagan Easycon da. Men 580W eller 530W? Hva trenger jeg egentlig? Det er jo kjekt om den varer en stund og gir rom for et par oppgraderinger... Holder 530W da, eller bør jeg slå til på 580W?

 

Edit: Hva er modulære kabler?

 

Edit2: Tåler nevnte PSU spenningsdropp? Jeg opplevde forrige uke at det tordnet som bare det langt unna (jeg merket det ikke direkte), og det kom noen sinnssyke spenningsdropp i huset. Det eneste som holdt seg på hele tiden, var PCen min (takket være min nåværende PSU). Jeg vil ikke risikere at det plutselig kommer et spenningsdropp som tar knekken på hovedkortet mitt på grunn av at PSUen ikke taklet det.

 

Edit3: Hvor mange ampere gir nevnte PSU på 12V?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje Cooler Master Cavalier 3 eller Thermaltake Matrix VX.Men jeg ville absolutt gått for det Lian Li kabinettet jeg linket til.Tilbud på det er det også denne uken.Og en helt annen kvalitet enn de jeg nevnte over synes jeg.

 

Spørs jo hvor mye du skal handle for det.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Det er nå tre kabinetter som er aktuelle:

 

Lian Li PC7BSCAND

Cooler Master Centurion 534

Cooler Master Cavalier 3

 

Av de to siste er det førstnevnte (Centurion) som virker mest fristende. Jeg skal lese litt omtaler av Lian Li-kabinettet også, så får vi se.

 

Edit: Er Lian Li-kabinettet ukens tilbud på netshop? I så fall må jeg bestille innen søndag, right?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Vel, da har jeg fått PSUen. Før jeg begynner å montere (må uansett vente på andre deler) lurer jeg på en ting - skal jeg kjøre Split eller Combined 12V-rail?

 

Jeg kjøpte forresten et X1900 XTX-kort i stedet for X1900 XT.

 

Edit: Må forresten si at kvalitetsfølelsen var overveldende med en gang jeg åpnet boksen. PSUen var STOR og TUNG, og ledningene var tvinnet og etter sigende beskyttet mot elektromagnetisk interferens.

 

Elsker kvalitetsfølelse. :D

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...