Gå til innhold

beste virus program utifra dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vil ha et virus prg. kan koste penger skader ikke men jeg vil at dette skal være der:

1. beskytter pc'n veldig godt

2. brukervennlig

3. ikke tar så mye cpu eller gjør pc'n treig

4. tar oppdateringer av seg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AVG Free

Fyller ut alle punktene dine, er gratis, og jeg har aldri hatt problemer med virus med det. (Har egentlig skjeldent hatt no problemer med virus da). Veldig greit, oppdaterer seg selv også. Veldig kjent, og det er ei uten grunn. Merker ikke at det er der nesten. Anbefales.

Skrevet

Bruker Norton Internet Security 2006 veldig greit antivirus program, men va inn og sjekka på ein test og der ligger eit program BitDefender 9 veldig godt ann

sjekk ut testen her

Skrevet

og etellerannet antispywareprogram;

Spywareblaster som vaksine

Spybot

Adaware

MS Windows Defender (eller hva det heter i nåværende inkarnasjon)

Bernt K

Skrevet
hei vil ha et virus prg. kan koste penger skader ikke men jeg vil at dette skal være der:

1. beskytter pc'n veldig godt

2. brukervennlig

4. tar oppdateringer av seg selv

6640673[/snapback]

:thumbup: da er Nod32 midt i blinken, kan prøves ut i 30 dager !

http://www.eset.com/download/index.php

lykke til

Skrevet
Bruker Norton Internet Security 2006 veldig greit antivirus program, men va inn og sjekka på ein test og der ligger eit program BitDefender 9 veldig godt ann

sjekk ut testen her

6640972[/snapback]

Vil absolutt ikke anbefale dette da det suger maskinkraft hardere enn en stripper fra Ibiza.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler NOD32. Den oppfyller kravene dine.

Koster penger, men kan på en måte være gratis, ved at du bruker demoen (30 dager). Når 30 dager er over, kan du bare laste ned demoen igjen og installere det igjen. ;)

Ja, demoen er som fullversjonen.

EDIT: Hold deg unna alt som starter eller slutter med Norton eller Norman. Ikke bra, ikke bra.

Endret av HoLy_CoW
Skrevet (endret)

Ka e det folka har imot Norton det bruka ein del CPU kraft noke anna ?

det er ein grunn til at det brukar det og bedre sikkerheit

Pluss på alle testa ligg det bra an.

har bra kraftig masking og Norton Internet Security 2006 ingen ting og klage på pluss ein veldig brukervenlig branmur får folk som ikkje har so mykje peiling på sant

Du må ha ei bra kraftig maskin får og kjøyre det ingenting anna

les her: http://itpro.no/omtaler.php?op=Programvare&id=1029

Endret av Neddo
Skrevet

Hva har jeg imot Norton? Mye. For det første, AVG er heller ikke vanskelig å bruke, selv min mor kunne lært seg å bruke det. De kodede feilmeldingene til Norton derimot, de sliter jeg med å forstå.

Bruker mye CPU-kraft, ja. Dette i seg selv burde være en god nok grunn til å ikke ha det på maskina si. Jeg vil heller ha en god last med spyware tærende på CPU-kraften enn Norton. Det faktum at det ikke gikk an å avinstallere greiene på 'vanlig' måte før 2005-versjonen sier sitt.

"Du må ha ei bra kraftig maskin får og kjøyre det ingenting anna"

Ja, det har jeg, men den 'kraften' jeg har i maskina mi bruker jeg til andre programmer som gjør mer nytte for seg, og lar AVG kjøre uten et pip i bakgrunnen, det er et program jeg ikke legger merke til. Nesten som Hjerter eller Kabal. Lager ikke lyd før du setter det i gang. Dessuten, 95% av Norges (om ikke verdens) befolkning har super-elite AMD-prosessorer som kan kjøre allverdens antivirusprogrammer og antispywareprogrammer uten at bruker ikke legger noe som helst merke til det under spilling/andre krevende aktiviteter.

Grunnen til at så mange bruker det er at det kommer gratis med Telenor, og at folk stort sett ikke vet om andre programmer enn Norman og Norton. Og når de programmene er så populære, hva slags programs sikkerhetshull er det viruslagerne prøver å komme igjennom? Nortons eller Super AntiVi Izuka 06? Norton, selvfølgelig.

Og det at jeg skal betale en sum for dette... Bah.

Skrevet (endret)

Norton Internet Security 2006 er ikkje det beste på marked det kan eg seie med ein gang det eg seie er at det funger fint får meg, veldig aktiv gammer og kjøyre tunge program som videoredigering osv merka ikkje noke på ytelsen

Pluss det er sikkerhul i alle progamer, norton har ein del men det har AVG og.

Har test ut mange antivirus program inkluder AVG men helder meg til norton.

Her er det mange som liker program og hater det (smag og behag) som sakt.

http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

http://www.dinside.no/data/programvare/ant.../art291179.html

Test HW.no her (sitat "Et solid produkt som vi definitivt ønsker å anbefale")

(sitat 2 "Norton er fremdeles en av de minst minnesultne sikkerhetspakkene på markedet")

Køyre faktisk AVG på dei anndre maskine mine, bruker får mykje cpu på norton :p

men eg likar norton og har altid gjordt det og kommer altid til og gjerde det og :thumbup: (like det grafiske utsende og)

e ikkje so gale som alle vil ha det til :p

anbefaler AVG varmt og :w00t:

Endret av Neddo
Skrevet

Smak og behag er det til en viss grad ja, har brukt Norton lenge selv jeg, funker greit men om man har en ræva maskin er kanskje ikke dette det beste.

Som trådstarter sa i punkt 3;

Norton tar mye CPU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...