Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverk trøbbel med Bluecom


Anbefalte innlegg

hei ! jeg har akkurat satt opp bc og trådløs router og det jeg måtte gjøre var å endre en innstilling på routeren min fra pppoe til DHCP det var den som het "internet connection type" hos meg .

Jeg byttet fra telenor til BC men det kan jo være det samme som skal til .

Lykke til :)

6638044[/snapback]

 

På cden ligger kun veiledning i adobe reader format, en link til support web site og adobe reader, så den er neppe til noe hjelp :)

6639221[/snapback]

 

Løsning!

 

Ok, etter mange forslag her på forumet med resetting av ruter, annen type kobling, ja you name it, var jeg på nippet til å gi opp.

 

Da bare prøvde jeg noe villt, jeg deaktiverte nettverkskortet på maskinen min, aktiverte det igjen, og vips så funka det! Villt!

 

Jaja, da er jeg glad og fornøyd, ha en fortsatt fin dag alle sammen, og takk for hjelpen :thumbup:

6639438[/snapback]

 

Lykken varte ikke lenge, eller det vil si, bare for en maskin!

 

Hvordan i ALLE dager får jeg to maskiner til å fungere samtidig?

6639488[/snapback]

 

Jaja, enn så lenge så funker det iallefall, spørs bare hvor lenge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funker nå, på begge maskinene. Deaktiverte trådløst nettverkskort på begge maskinene, aktiverte de igjen, resatte modem og router, la inn trådløst nett på nytt, og nå virker det.

 

Problemet var at jeg ikke fikk ip- adresse til det trådløse nettverket, dette skal nå være løst.

 

Men en vet aldri, kanskje denne tråden blir aktiv igjen om ikke så veldig lenge :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...