Gå til innhold

En norsk 360 side hadde vært noe det!


nacho

Anbefalte innlegg

Sitter å teller alle sidene jeg pleier å skumme flere ganger daglig for å få med meg det siste av 360 nyheter, screens og videoer, og så tenkte jeg hvor fantastisk deilig det ville vært å hatt en norsk samleside for alt dette!

Jeg personlig har ikke noe imot å tråle disse sidene etter info, men jeg kan tenke meg at det er det ikke alle som gidder. En slik side kunne vært fin for de som har en 360 men ikke er så altfor interessert i å snuse i hvert netthjørne.

 

Tenk en helt enkel side som lister opp news, screens og videoer fra følgende sider:

 

Gametrailers.com

Xboxyde.com

Xbox-scene.com

Ign 360

Gamespot 360

++?

 

I tillegg kunne man kanskje ha laget en skikkelig funksjon som viste innholdet på Marketplace, lanseringsdatoer, Gamercards til norske spillere, invitasjoner til spill o.l.

 

Misforstå meg rett, gamer.no er vel og bra det, men når det gjelder nyheter så er det vel bare det aller viktigste som kommer på hovedsiden (gears of war release date o.l.). Jeg tenker ikke på noe som kunne erstatte gamer.no forumet, men kanskje noe som kunne suplert som en referanseside for de som diskuterer på gamer?

 

Tror heller ikke det ville vært store jobben å vedlikeholdt en side som dette, da man slipper å gjøre store journalistjobben selv, bare copy-paste eller linke til de større sidene.

Feks 1 person som fikk ansvaret for å hente nyheter fra gametrailers, og 1 fikk ign, 1 gamespot osv.

 

Sikkert mange evnerike personer her på forumet som kunne ha bidratt til en slik side, jeg synes verfall det høres ut som en god ide:)

 

Noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig! Hadde jeg hatt peiling ville jeg gjort det. Jeg har ikke peiling derfor blir det til at jeg kommer med nyhetene inne på norske forum som Gamer.no og VGD. Slik at de virkelige viktige nyhtene om 360 får man ved å gå på disse forumene. Ja, nyhtene jeg ser at ingen har postet enda da..

Lenke til kommentar

Xbox-norge.net var jeg faktisk ikke klar over, og nyhetsdelen der var vel mer eller mindre det jeg tenkte på. Kanskje den kunne vært gjor enda enklere, bare med å paste nyhetene direkte fra de større sidene?

 

Men bortsett fra nyhetene så er vel dette enda et forum på linje med gamer.no?

Ser ingenting ala lanseringsdatoer og marketplace, og mediedelen på siden inneholdt jo ingenting?

 

Har ikke registrert meg for å se hvordan det er med invitasjoner og slikt, men tanken jeg hadde var å skippe all login og slik, og bare samle alle norske gamercards på ett sted?

 

xbox-norge.net er vel heller ikke av de mest oppdaterte:)

 

 

Ingenting: Ja det er akkuratt det med å ha peiling, viss man hadde samlet en gjeng og fordelt ansvar på forskjellige områder med forskjellige vanskelighetsgrader, hadde peilings-requirementen gått skulle jeg tro:)

Lenke til kommentar
New4Gamers

Den siden har alt av nyheter. Små og store. Oppdateres veldig ofte, men ikke helger. Siden får nyheter av at folk sender inn, og administartorene legger disse ut. Veldig bra side.

 

Xbox Norge er vel ikke så bra som nyhetsside, siden forsiden oppdateres hver 4 dag, eller bare når noe 'stort' skjer.

6622321[/snapback]

 

 

News4gamers så veldig bra ut, meget oppdatert. Var noe slikt jeg hadde i tankene, litt brukerstyrt. Kanskje med kommentarfelt o.l.?

Lenke til kommentar
News4gamers så veldig bra ut, meget oppdatert. Var noe slikt jeg hadde i tankene, litt brukerstyrt. Kanskje med kommentarfelt o.l.?

6622429[/snapback]

 

Skjønte ikke helt det siste utsagnet, men hvis du registrerer deg, kan du legge inn kommentarer. Selv har jeg konto der, men kommenterer ikke...

6622450[/snapback]

 

Joda, jeg snakket om den eventuelle norske siden:)

Lenke til kommentar
Joda, news4gamers tar seg av nyheter og noen screenshots, men alt dette samlet på en plass sammen med marketplace info, release dates, videoer osv.

 

Om noen har lyst til å lage skal ikke jeg stoppe:) (kanskje hjelpe)

6623363[/snapback]

 

Da er Tothegame nesten rett for deg. Der er de norsk, men siden er på engelsk. Pluss at de har svært få nyheter...

Lenke til kommentar
Trodde denne konsolldelen av gamer.no forumene allerede var en norsk Xbox360 side.  :ermm:

6623481[/snapback]

 

Tipper at Avean og gjengen kommer til å henge her når PS3 kommer... :hmm:

6623495[/snapback]

 

 

HA, det spørst det! Med forventningene den gutten har, er det vel mulig at ps3 ikke når helt opp til forventningene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...