Gå til innhold

HVa synes dere om Hogs of War? Lignende spill?


Anbefalte innlegg

Jeg husker da jeg var ca. 9 år. Broren min som er to år eldre hadde kjøpt seg et nytt spill...spillet het Hogs of War.

Spillet var til Playstation 1 bare til opplysning.

Jeg brydde meg ikke om spillet før jeg ble ca.11 år. Kan huske jeg satt utallige dager og spilte dette spillet.

 

Har endelig funnet det igjen nå. Og jeg får litt gåsehud når jeg ser de "uskyldige" små grisene i militærdrakt og bazooka i handa.

 

Hvis det er flere som husker dette spillet og kunne mimre litt tilbake hadde jeg blitt litt glad :)

 

Mitt sørsmål er om noen vet om det kom noen oppfølger eller om det ble det eneste spillet.

 

Eller kanskje noen vet om et spill som er veldig likt det?

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte det på PC for en haug år siden, kicka aldri helt på det for å være ærlig. Har aldri hørt om en oppfølger.

 

Men om jeg ikke husker totalt feil av type gameplay etc så er "Worms" serien litt lik. Ikke skyt meg om jeg tar helt feil her :p

 

Vel Worms 1 og 2 er vel kanskje ikke så likt men senere spill i den serien har gått over på 3D gfx og jeg mener de er litt like.

Lenke til kommentar

Hørtes genialt ut? Det er genialt!

 

http://media.www.gamestats.com/media/014/014334/vids_1.html

Her er noen videoer i hvert fall...du kan jo også søke på Hogs of War på google.

 

Du finner i hvert fall noe på nett...er ikke helt sikker på om du finner det på bilder.

Har Worms også, men gikk liksom litt lei etter 1-2 måneder med lattervekkende meitemarker som skjøt på hverandre. :)

 

Hvis det i hele tatt finnes i butikkene nå for tiden...så løp og kjøp! et så morsomt, spennende og kult spill må dere bare få tak i.

 

 

:love: Hogs of War :love:

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar

Hadde dette spillet på ps1 og har det enda, men finner ikke cden som er litt synd for dette var utrolig gøy. Du kunne bevege deg mye mere fritt en worms, og mye gøyere ting, selvom worms er klassisk som jeg har et nert forhold til. Men Hogs of war støttes uheldigvis ikke av xp så vidt jeg husker, så der måtte det litt miksing og triksing til husker jeg fra noen år siden...

Lenke til kommentar

Hogs of War er jo forut for sin tid, mens Worms fremdeles var i sidescrolling og flat grafikk, var Hogs Of war allerede der worms nå er. Ikke skyt meg nå, Worms er worms, ingen over ingen ved siden av, men HoW var og utrolig morsomt.

 

Har det til PC, kjøpte det i Skottland for noen år siden for 9 pund. Koser meg fremdeles med det :)

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd Hogs of War på pc. og vet ikke om det at det ikke støttet xp...men men.

 

Da er vi to som koser oss med det fremdeles!

 

Jeg og en kompis har nå begynt å spille dette annen hver bane. Sist så klarte vi hele greia, men da hadde vi en commandor og resten heroes... så nå prøver vi å få alle til å bli heroes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...