Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som kunne ha laget en avatar med meg som symboliserer navnet mitt?

Trur liksom ikke noe svart med røde øyne og ekle tenner er noe for "Nessie"

-På forhånd takk!

Skrevet (endret)

Du har ikke noe bilde?

Hvilken avatar syns dere er best til meg? Vurderer å legge skygge bak flere...

[bilder fjernet]

Endret av mhbakke
Skrevet

skal ha meg ny avatar nå siden den nåværende bare var midletidig. legger ved mitt forslag og lurer selvfølgelig på hva dere synes. er litt usikker på fonten :hmm:

post-80083-1174165203_thumb.jpg

Skrevet

-På forhånd takk!

8177185[/snapback]

Hva med et bilde av Nessie?

nessieA.jpg

Skrevet
skal ha meg ny avatar nå siden den nåværende bare var midletidig. legger ved mitt forslag og lurer selvfølgelig på hva dere synes. er litt usikker på fonten :hmm:

8177318[/snapback]

Er ikke det fra den tegneserien? (link?)

Skrevet

-På forhånd takk!

8177185[/snapback]

Hva med et bilde av Nessie?

nessieA.jpg

8177373[/snapback]

takk, det skal jeg bruke :D

Skrevet

greier ikke skifte.... når jeg laster opp bildet fra pc'en så er det fortsatt det bildet med røde øyne som er der fortsatt, hjelp noen?

Skrevet
Her vises den nye avataren din, den gamle avataren din ligger nok i  cachen. Tøm den og så ser du at din nye avatar dukker opp :)

8181314[/snapback]

takk, det bare klikka sikkert!

Skrevet (endret)

For meg hjelper det og å trykke oppdater (F5 i Firefox)...

Btw, takk for bra kritikk Cutthroat Bill :D

Endret av mhbakke
Skrevet (endret)

Jeg lager avatarer hvis noen vil ha, men jeg er ikke så god. :p

Her er alle mine så langt:

smithavatarcopydl9.pngalonsoavatarcopyjd0.pngfinnanavatarcopyuj8.pngharrypottercopyym7.pngmartinkeowncopygl3.pngstiles2copywe8.pngronaldoavatar2bv8.pngrivaldofu8.pngHeinzecopy.pngfrankii8.png1_Tarik_Elyounoussi_copy.jpg1_Nistelrooy_copy.jpg1_Nistelrooy2_copy.jpg1_Ruud_copy.jpg1_Heinze1_copy.jpg1_Heinze2_copy.jpg1_Park_copy.jpg1_Villa_copy.jpg1_Carrick_copy.jpg1_Scholes_copy.jpg1_Silva2_copy.jpg1_Torres_copy.jpg2_Ronaldo_copy.jpg1_Kanchelskis_copy.jpg1_Carrickern_copy.jpg1_Michael_copy.jpg1_Oboy_copy.jpg1_Valente_copy.jpg1_rooneyfletcher_copy.jpg1_Rooneyava_copy.jpg2_Adriano_copy.jpg1_Carlos_copy.jpg1_Cicinho_copy.jpg1_Dida_copy.jpg1_Emerson_copy.jpg1_Juan_copy.jpg1_Juninho_copy.jpg1_Kak__copy.jpg1_Lucio_copy.jpg1_Ronaldinho_copy.jpg3_Ronaldo_copy.jpg1_ronaldosaf_copy.jpg1_Rooneyrnaldo_copy.jpg1_Ronaldorooney_copy.jpg1_20legend_copy.jpg1_Collina2_copy.jpg1_333333_copy.jpg2_Ruud_copy.jpg1_Kahnja_copy.jpg1_Tainio_copy.jpg1_Zidane_copy.jpg2_Carrick_copy.jpg1_japp_copy.jpg1_zid_copy.jpg1_jaja_copy.jpg1_Fletch_copy.jpg1_kjemmy_copy.jpg1_Miller_copy.jpg1_Shea_copy.jpg1_Totti.jpg1_goldenfeet_copy.jpg1_Fletcher_copy.jpg2_Evans_copy.jpg1_Ruudava_copy.png1_Crespo_copy.jpg1_Chamakh_copy.jpg1_larsson_copy.jpg1_hereide_copy.jpg1_skills_copy.jpg4_Ruud_copy.jpg

Ikke skyt meg hvis jeg har gjort noe feil igjen, og lagt ut i feil tråd eller noe sånt. ;)

EDIT: Såklart valgte jeg feil tråd. :blush:

Endret av Nistelrooy
Skrevet (endret)

Les retningslinjene for avatarar her på forumet ein gong til:

Maks 80x80 pikslar og 6KB. (På andre fora er dei sjølvsagt aktuelle utan nedskalering.)

Endret av incanus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...