Gå til innhold

Thinkpad T60 vs Dell Latitude X1


Anbefalte innlegg

Er i tenkeboksen no på kven av desse eg skal kjøpa. Med ekstra batteri og Bærevesker (Dicota Backpack Style (Black)) kjem Dell maskina på litt over 16000 med frakt. Thinkpad T60 (UD0FCNO) kostar litt over 15000 med bæresekk og ekstra batteri, men her er ikkje frakt inkludert. Prisen er dermed omlag den same.

 

Dell

- Vekt

- Heilt stillegåande (++)

- Minne (+ 750mb Ram)

- Garantiordningar (3 år multi + accident)

 

Thinkpad

- Tryggleiksfunskjonar (ma. fingerprint reader for tilgang)

- Langt meir robust (dell er svak, thinkpad fleire funksjonar for å unngå alvorlege smellar")

- Batteri (14, 5 vs 7,6) (thinkpad 5,6 + 9 vs dell 3,1 +4,5)

- Betre bæresekk??

 

Eg skal berre bruka pc'en til word, excel og enkel nettbruk, då eg har ein bra stasjoner pc. Men reiser litt, og brukar ein del tid på lesesalar. Der sit ofte studentar med "studenttilbod" som susar bort konsentrasjonen til folk. Eg vil ikkje vera eit irritasjonsmoment, og difor er lyd viktig. Er godt vant, då eg har pc men vannkjøling heime.

 

Grunnen til at eg er villeg til å gje 16000 for så enkle behov, er altså behovet for batterilevetid og lydløyse. Men her scorer pc'ane høgt på kvar sitt moment, og har begge ulike tilleggsfinessar. Erfaringar, innspel?

 

Eg har jo berre lest om pc'ane, så positive/negative erfaringar blir kanskje avgjerande. Er spesielt usikker på kor mykje støy det kjem frå thinkpaden, då eg fekk vita at den var kraftig redusert med nye bios-oppdateringar (men sikkert ikkje stille likevel). Dessutan har eg kanskje misforstått enkelte moment i tillegg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i tenkeboksen no på kven av desse eg skal kjøpa. Med ekstra batteri og Bærevesker (Dicota Backpack Style (Black)) kjem Dell maskina på litt over 16000 med frakt. Thinkpad T60 (UD0FCNO) kostar litt over 15000 med bæresekk og ekstra batteri, men her er ikkje frakt inkludert. Prisen er dermed omlag den same.

 

Dell

- Vekt

- Heilt stillegåande (++)

- Minne (+ 750mb Ram)

- Garantiordningar (3 år multi + accident)

 

Thinkpad

- Tryggleiksfunskjonar (ma. fingerprint reader for tilgang)

- Langt meir robust (dell er svak, thinkpad fleire funksjonar for å unngå alvorlege smellar")

- Batteri (14, 5 vs 7,6) (thinkpad 5,6 + 9  vs dell 3,1 +4,5)

- Betre bæresekk??

 

Eg skal berre bruka pc'en til word, excel og enkel nettbruk, då eg har ein bra stasjoner pc. Men reiser litt, og brukar ein del tid på lesesalar. Der sit ofte studentar med "studenttilbod" som susar bort konsentrasjonen til folk. Eg vil ikkje vera eit irritasjonsmoment, og difor er lyd viktig. Er godt vant, då eg har pc men vannkjøling heime.

 

Grunnen til at eg er villeg til å gje 16000 for så enkle behov, er altså behovet for batterilevetid og lydløyse. Men her scorer pc'ane høgt på kvar sitt moment, og har begge ulike tilleggsfinessar. Erfaringar, innspel?

 

Eg har jo berre lest om pc'ane, så positive/negative erfaringar blir kanskje avgjerande. Er spesielt usikker på kor mykje støy det kjem frå thinkpaden, då eg fekk vita at den var kraftig redusert med nye bios-oppdateringar (men sikkert ikkje  stille likevel). Dessutan har eg kanskje misforstått enkelte moment i tillegg...

6613281[/snapback]

 

Hvis du kan gi så mye for det, så kan det være verdt å kikke på en Thinkpad i X-serien og. De er mindre enn T-serien. I tillegg finnes det 3.-parts programvare som fikser unødvendig viftestøy (tpfancontrol) samt at siste bios fra Leonovo visstnok forbedret støynivået.

Lenke til kommentar
Såg på dei, men vart levert med 3 t i plassen for 5,6 t batterikapasitet...dessutan var dei dyrare og størrelsen er ikkje verdt pristillegget.

 

Har nokon erfaringar med den 3.part maskinvara og støy?

6613557[/snapback]

Er 3. part programvare, ikke maskinvare :) Denne ligger på thinkpads.com

 

Det ligger mye info om thinkpad på http://forum.thinkpads.com , ellers er http://www.notebookreview.com en fin side.

Lenke til kommentar

Thinkpad'er er kjent for å leve i evigheter, samt ha de beste tastaturene på bærbare, men uansett er det begge bra maskiner.

 

Så lenge du velger et kjent merke sin proff-linje (business linje) så skal det mye til for å kjøpe katta i sekken.

 

HP har også en god del fine maskiner (ncXXXX).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...