Gå til innhold

Litt sær guildchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp guildchatten vår kan være ganske rar til tider, men ventrilon er værre. GM er dame og hun insisterer på at vi nordmenn skal lære henne alle slags norske fraser, og det skal ikke være til dagligdags bruk. Bare tenk dere å høre en engelsk dame som aldri har hatt norsk før si "skal vi knu***" på vent etterfulgt av "jeg er et ludd**". Blir fort ukonsentrert av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp guildchatten vår kan være ganske rar til tider, men ventrilon er værre. GM er dame og hun insisterer på at vi nordmenn skal lære henne alle slags norske fraser, og det skal ikke være til dagligdags bruk. Bare tenk dere å høre en engelsk dame som aldri har hatt norsk før si "skal vi knu***" på vent etterfulgt av "jeg er et ludd**". Blir fort ukonsentrert av det.

6607703[/snapback]

Haha :p Men hva er med norsk siden alle skal lære seg norske fraser? Har vært i 3 guilds nå hvor vi har brukt Ventrilo/TeamSpeak og i alle tre ville alle lære seg norske fraser.

Skrevet
I det forrige guildet mitt var sånt ganske daglig kost.

Skal ikke nevne navn. Men husker ei som bla. fortalte på TS om at hun hadde drekki seg sanseløst dritings på en fest og spøy i vasken mens hun satt på do og hadde diarré  :thumbup:

Good times :fun:

6605168[/snapback]

Uff jeg ble kvalm. :sick:

Skrevet

Hmm, det er da ikke sA uvanelig, er for det meste single jenter i guilen min, men hadde et kj'restepar i gamlechatten, da drev folk hele tiden tiden og snakket om sexlivet dems og de bare lo med :) mye det samme :p

Skrevet
Har hatt flere mann&kone-kombinasjoner i guilder jeg har vært i også, men de har aldri vært slik.

OT: Hvilken font-addon bruker du - og hva heter fonten?

6604545[/snapback]

I min guild er leadern ei jente som har barn med nest leadern

Skrevet

Oppsummering:

* Guilden er Norsk med ett par svenske, så det er ganske løs stemning på Ventrilo hele dagen med mye bråk og leven :thumbup:

* Ene officern er gift/sammen med en annen guildie sin søster, og dere kan tenke åssen vi spøker om det :innocent:

* Ene fyren er veldig morsom og har en tendens til å sette på Britney Spears på ventrilo.

Masse annet også, som oftest bare snakk om damer/jenter og "normale" guttefantasier :wee:

Skrevet

jeg logga på for sent til å være med i ZG

[Guild] Koemmegroet: if teh friggin bloodcaller drops, I will swallow my keyboard, shove the enter key up my nose, and my mouse up my ass

[Guild] Hugor: roflot

[Guild] Wok: u got webcam?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...