Gå til innhold

Min K750i skal erstattes med...?


Anbefalte innlegg

Det siste året har jeg hatt en SE K750i som jeg i grunn har vært svært fornøyd med, med unntak av den håpløse joysticken som nærmet seg utskifting nr to. Men så ble den stjålet, og nå må jeg kjøpe en ny.

 

Har tenkt litt på SE W810i, siden den jo er en perfeksjonert utgave av en solid "schläger" (W800/K750), som jeg jo er fornøyd med hva tilbyr.

 

Nå har jo forsåvidt W810i lite nytt, men jeg vil også heller ha en gjennomført mobil som utnytter eksisterende teknologi godt enn en helt ny telefon med barnesykdommer og teknologi de færreste ennå bruker.

 

Så, er W810i bra, eller finnes det andre alternativer (SE eller Nokia) som kan være verdt å se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg ditcher K800i. Stor og klumpete, og jeg vil heller ha en telefon som er mer eller mindre fullkommen med tanke på eksisterende funksjoner enn en nykommer. Derfor heller jeg mest mot W810i nå.

 

De to eneste aberne jeg har heftet meg ved i forhold til W810i er mangelen på linsedeksel og knirkingen i navigasjonstastene, som flere har påpekt. Er dette store problemer, folkens? Når det gjelder det førstnevnte, så er jo de fleste mobiltelefoner nettopp uten linsedeksel.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen knirking i navigasjonstastene mine, og linsedeksel er ikke et "must", men hadde bare vært en god ting å ha. Tar man vare på telefonen, er ikke det så stort problem. Har ikke hatt linsedeksel på noen av mine telefoner, og det har ikke vært noe problem heller. :)

Lenke til kommentar

Er selv på jakt etter en k750i erstatter, da minnekortleseren ikke fungerer lenger (Mista den i do, don't ask me how). Men for tiden er jeg egentlig dritt lei SE og Nokia. Ikke misforstå meg, jeg syns SE har knall telefoner, men jeg føler at å kjøpe feks. k800i eller w810i ikke vil gi meg en "Jippi-ny-telefon-følelse". Har lyst på noe annet. Sikler litt på Samsung E900. Noen som har noen formeninger om denne? Virker som en komplett telefon, bortsett at man ikke kan velge "egne" meldingsvarsel + at vibrasjon kun er i lydløs-modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...