Gå til innhold

PC byggeren på komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-20 16:05, skrev ufo:

Hva er det å erfare ? Den er vel rimelig selvforklarende den ... er vel ikke noe mer spesielt enn å handle med den enn noe annet...




 

 

Unødvendig ! Han vil selvfølgelig høre fra de som har handlet pc ved å bruke byggeren, var produktet skikkelig montert, fungerte det, support, garanti osv. - Dette forventet jeg meg når jeg bestemte meg for å se på denne tråden, og ikke inlegget sitert over.

Lenke til kommentar

Når overskriften er "PC byggeren på komplett.no" så er det rimlig klart at det dreier som hvordan en web-tjeneste fungerer. Hvis Muffinman forventer å lese om "produktet skikkelig montert, fungerte det, support, garanti osv" så bør han gå inn på en annen tråd.

 

Ang tema: Det funker bra her. Men ikke la deg lure til å tro at de bygger PC'en gratis. I stedet legger de jevnt på prisene, slik at de får en veldig god timeslønn for å sette sammen en alminnelig PC.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 07:39, skrev JohndoeMAKT:

I norge har jo
alt
hvite-/brune-varer/elektriske ting over 200,- 3 års garanti...tror jeg


 

Nok en gang; garanti er ikke lovbestemt, kun en ekstraservice fra produsenter, mens reklamasjonsretten er lovbestemt, og er 2 eller 5 år avhengig av forventet levetid på produktet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 19:41, skrev Snekker`n:

VER OBS PÅ ATT KOMPLETT BELASTER DEG MED ETT GEBYR PÅ INNTIL 3200,- HVIST DU ANGRER ET KJØP AV FERDIG PC HOS DEM


 

Og godt er det, så slipper vi andre som faktisk skal ha det vi bestiller å betale for kostnadene du påfører Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...