Gå til innhold

Opeth: en albumguide [deliverance]


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greetings from The End! Thank you for ordering the new live offering from Opeth! Due to production delays, we have yet to receive our shipment and will be mailing everything out as soon as it arrives next week. Please accept our apologies for the delay and don't hesitate with any questions you might have.

 

*banne stygt*

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Opeth.com: That’s right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records. The new material has been described by the band as being “good”.
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå har jeg også fått opp øynene for disse gutta. Har hørt mye Blackwater Park i det siste. Tidligere taklet jeg ikke noe annet enn Damnation, men nå har en ny verden åpnet seg. Growlingen har vært hinderet, men det er oversteget.

 

Har lest litt rundt om kring og det står flere steder at Blackwater Park er deres beste så jeg er litt redd for at jeg har poppet champagnen for tidlig i mitt bekjentskap med bandet. Så hvilket album er neste ut? Har altså kun hørt Damnation og BP.

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt om kring og det står flere steder at Blackwater Park er deres beste så jeg er litt redd for at jeg har poppet champagnen for tidlig i mitt bekjentskap med bandet. Så hvilket album er neste ut? Har altså kun hørt Damnation og BP.

Dont worry! Opeth har veldig mye bra å by på, og BP er et fint sted å starte, absolutt. MEN jeg vil ikke si det er blandt deres beste verk (IMO). Ghost Reveries og Watershed er kos, og hvis det blir for puslete har vi alltids Still Life og My Arms, Youre Hearse :)

 

Uansett, det er vanskelig å rangere albumene synes jeg. De er alle veldig bra på sin måte, og du finner vel fans som alle har forskjellige favorittalbum av Opeth:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...