Gå til innhold

Aldri kjøp MSI


Tollef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-28 10:39, skrev Shrike:

jaa!!!1111111111!!!!!!!11111111!!!!! fy faAEN11!!!!1!11111!!!! MMSI er BÆØRSHJQ!!!!!1111111!!!!!



 

og poenget var?

 

om du ikke kan komme med noe argumenter i det heletatt så HOLD KJEFT....

 

så over til MSI....

Personlig synes jeg MSI er bra, har ikke hatt noe problemer med det enda....slapp tilogmed og disable det integrerte lydkortet i BIOS :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 10:39, skrev Shrike:

jaa!!!1111111111!!!!!!!11111111!!!!! fy faAEN11!!!!1!11111!!!! MMSI er BÆØRSHJQ!!!!!1111111!!!!!



Så enkelt er det altså, å markere seg som en idiot.

 

Blir du ikke bannet for dette, så er det rett og slett fordi alle moderatorene sover, akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig... aldri mer MSI!

 

Har det selv og broren min har det. Maskinen min har vært ustabil fra starten av og føles nå som den kan gå i frø hver dag som helst. Broren min måtte bytte HK for maskinen hang hele tiden. Har aldri hatt dette problemet med NOEN ANDRE HK!!!

Lenke til kommentar

Hei :smile: jeg har MSI Hk på min 1 år gamle PC , og er dritt lei av at den klikker :sad: Det jeg mener med at den klikker er at PC`en freezer helt når jeg spiller spill. Grunnen til dette er at MSI deler ut samme IRQ til onboard lydkortet som til nettverks kortet, og da sier maskinen stopp til slutt når jeg spiller spill. Jeg har testet akkurat min maskin med samme delene på et Abit hovedkort og der klikker det ALDRI !!! Dette er veldi frustrende ! Jeg kan ikke drive å flytte rund på kortene fordi alle PCI slottene er fulle, go har foresten 2 nettverks kort i PC`en ! Så jeg skal isåfall aldri ha MSI mer. Men viss det er noen som har en idè til hvordan jeg skal fixe dette problemet, så er det bare å si i fra ! fordi jeg har prøvd i snart et 1 halvt år å få fixet dette uten å lykkest. Så viss en som har go peiling vet hvordan jeg skal fixe dette så må du skrike ut ! Så skal jeg revurdere om jeg skal ha MSI igjenn !

Lenke til kommentar
Quote:


SciBirg skrev (2002-10-31 10:31):

Jeg er faktisk enig... aldri mer MSI!


Har det selv og broren min har det. Maskinen min har vært ustabil fra starten av og føles nå som den kan gå i frø hver dag som helst. Broren min måtte bytte HK for maskinen hang hele tiden. Har aldri hatt dette problemet med NOEN ANDRE HK!!!


Du kunne ikke tenke deg at det er driver problemer som er problemet. Har du siste driverne og alt er oppdatert, Windows xp sp1 er og installert?
Lenke til kommentar

Er aaaaltfor mange argumenter her som er usakelige. Fordi man rett og slett ikke har peiling på hva man snakker om. Selv om noen er ustabilt, så trenger det ikke være hk et. Det kan komme av så vanvittig mange andre grunner.

 

Så hvis man ikke har noe bra argument, så burde man heller rulle inn tunga.

 

MSI er dessuten den leverandøren som har minst feilprosent på itbutikken.no ..

 

Selv har jeg ingen erfaringer med MSI, men har bare hørt gode ord om kortene egentlig.

Lenke til kommentar

jeg vil bare si en ting.

jeg hadde en gang MSI hk som jeg til slutt solgte.

det angra jeg noe grusomt på!!!

ifølge min "leiking" med kortet skulle jeg måtte ha bytta det en 7-8 ganger men det tålte **** meg sviing av prosessor, hadde en 5,6 kortslutninger der hele kabinettet gnistret, og jeg mista det i bakken. det funker pika med for det!

 

har nå kommet i anskaffelse av et Chaintech apogee, og det vil jeg si er noe drit, ikke for å starte en diskusjon av det.

bestilte fra it butikken. har nå mottatt mitt andre nå og det er som det andre DOD (Dead on Arrival).

Det verste vil vel være at IT butikken brukte 2,5 mnd på å reparere bare det ene av dem.

Kan jeg ikke få hevet kjøpet i dette tilfellet ?

Har søvnløse netter og vurderer å begynne å strikke skjerf...!!!!

Lenke til kommentar
Quote:


wizkid skrev (2002-10-31 12:19):

Poenget mitt er at det eneste problemet med disse msi kortene er at de bruker chipset fra via, som har vist seg å være sære. Men når det er sagt så er de ikke særere enn at ved å installere oppdaterte drivere fra
blir windows snill som et lam, ofte raskere også.


Eg vil påstå at det er ikke brikke settene som er problemet, Men dårlige drivere til brikke settene som kan være årsaken til stabilitets problemer. Som du sier en oppdatering så ble alt så mye bedre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...