Brakballe Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hey ! Har startet et guild og alot er ok. Men så lagde jeg er custom rank (adda en til scroll down) Hvordan får jeg de promoted til denne ? Pilene er bare -vet-officer Balle
Bautastein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) hei balle jeg skjønner ikke hva du snakker om -bolle edit: nå skjønner jeg hva du snakker om, men jeg måtte legge godvilja og mer til. det er bare å promote i rekkefølgen rankene står tror jeg Endret 30. juli 2006 av Pinglebolle
John Keats Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Nye ranks du legger til vil ligge på bånn. Endret 30. juli 2006 av Smeagoldfish
John Keats Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) EDIT: Møkkaforumdobbeltpostdritt. Endret 30. juli 2006 av Smeagoldfish
AndyG Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Som Smeagoldfish sa vil nye ranks legges til i bunn, men det går fint å endre navn og rettigheter på de som allerede eksisterer. Hvis du f.eks. vil ha en rank mellom veteran og officer, legger du til en ny og bruker den som siste ranken, så flytter du resten nedover et hakk (ved å rename og endre rettigheter) og tilslutt endrer du veteran ranken til det du ønsker. Tungvint? Ja. Gjør det nytta? Ja
greiven Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du kan også bytte navn på rankene osv. der de "Orginale" rankene står plassert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå