Gå til innhold

Har tidsmaskin, Når skal jeg reise?


Killer_DT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten.

6572101[/snapback]

I'm in. :yes:

6573274[/snapback]

 

 

Nei.

 

Etterpå bærer det avsted til ei viss kjerring for å sjekke om hun virkelig var gravid.

6573306[/snapback]

Hva nei? Får jeg ikke være med?

Lenke til kommentar
Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten.

6572101[/snapback]

I'm in. :yes:

6573274[/snapback]

 

 

Nei.

 

Etterpå bærer det avsted til ei viss kjerring for å sjekke om hun virkelig var gravid.

6573306[/snapback]

Hva nei? Får jeg ikke være med?

6576371[/snapback]

Haha, det hadde vært moro med år null og den sjekken ja. Men hadde vært enda mer moro å hatt en runde med den dama, for så å bli Jesus sin uekte far, eller far til Jesus sin halvt norske halvbror. Hadde vært rått, og noe spesielt for den fremtidige kristendommen. Er ikke sikker på om svigerfar er no å kødde med men!

Lenke til kommentar
For de første: Det er umulig å reise bakover i tid, fortiden eksisterer ikke lenger.

 

For det andre: HVIS det var mulig, kan det hende at det var noe som hindret deg i å drepe tipp-oldefaren din, hvis du ikke forstår hva jeg mener, se filmen "The Time Machine". :p

6572376[/snapback]

Eller muligens noe som følger: La oss si alle mulige og umulige utfall i tid og rom eksisterer som seperate univers (i.e. kaster man en terningn, vil det forefinnes seks univers med de seks ulike utfallene). Da kan man utlede at en slik paradoksal handling kun ville føre til døden for tipp-oldefaren , og derav deg selv, i en begrenset andel av disse universene. Hvilket betyr at du likevel kunne reist tilbake i tid og drept dine forfedre.

6572895[/snapback]

Hvorfor vil disse parallelle universene oppstå? Vi tar de valgene pga. den vi er, og ingenting er tilfeldig.

 

Det er mulig å få tid til å gå saktere, det er til og med fysisk mulig for tid å stå stille, men man kan ikke reise tilbake i tid. Dette er fordi at å reise tilbake i tid innebærer å bevege seg fortere enn lyset. Forestill deg å prøve å forflytte deg i mer enn 300 000 km\s.

6572933[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Time_dilation

 

Det blir også vanskeligere da massen øker når du nærmer deg lysets hastighet og kurven for energien som kreves for å komme opp i fart er logarytmisk.

 

Jeg ville tatt en liten rundreise i verdenshistorien og ryddet opp i ting før skaden var gjort.

6573010[/snapback]

Hvis du gjør det, fjerner du grunnen for at du skulle gjøre akkurat det.

 

Tidsreise er umulig, uansett hvordan du ser det, det nærmeste du kommer er http://en.wikipedia.org/wiki/Time_dilation

Lenke til kommentar
Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten.

6572101[/snapback]

 

Den støtter jeg! Da hadde vel ordet krig nesten ikke eksistert der nede. Syk tanke :p

 

Jeg hadde nok reist til første lottorekke som har jackpot, skrevet opp rekka og reist tilbake og spilt lotto. Deretter levd livet :)

Lenke til kommentar

Jeg ville reist tilbake til "fjortis" tiden. AKA ungdomsskolen. Livet var søtt da.. Tøff røykende fjortis, skole var et sted man møtte venner, ikke for å lære. Ingen bil, ingen utgifter, ikke forsikring og betale, ikke en underbetalt lærling, ingen bekymringer. Mamma og pappa betalte alt.

 

Fy faen, livet var kos "back in the days"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...