Gå til innhold

Hvilken serie vi du ha tilbake?


Anbefalte innlegg

Kan faktisk ikke komme på en eneste serie jeg savner....

Ingen serier i senere tid har fanget min interesse såpass at jeg har giddet å se mer enn toppen 2-3 episoder.

Jaja.... kongen av Queens er kanskje et bittelite unntak :)

Friends har blitt sendt så mange ganger nå at jeg er dritt lei av bare å se det i programmet.

Gilmore girls så jeg 1 episode av.... mitt inntrykk var: Jabbjabbjabbjabb, jabbe ennå fortere, grine, jabbjabbjabb, knise, jabbjabbjabbjabbjabb.....

Angel må vel være den dårligste serien jeg noensinne har sett en hel episode av... aner egentlig ikke hvorfor jeg kikka på..... kjeda meg sikkert noe sinnsykt.

Macgyver suger eselballer.... makan til usansynlig vrøvl...

Nei.... har gitt helt opp dette med tv-serier... spesielt amerikanske.

Såpemøkk alt sammen :)

 

Edit: Skreveleif

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, men når du bare kommer inn og disser en hau med serier da hele poenget var at man skulle poste hvilke filmer man VILL ha tilbake ikke hvilke man ikke liker så blir det rart.

9044327[/snapback]

Så om det startes en tråd som heter "Hvilke forbrytelser fortjener høyere straffer, kan man ikke skrive "ingen" på den tråden, men må starte en egen tråd som heter "Hvilke forbrytelser har høy nok straff"??

PS.... vet dette var OT, men prøver å få frem et poeng :)

 

Edit: Om jeg formulerer meg på en litt annen måte og sier: "Jeg liker gode serier, men det er ikke mange serier jeg synes er gode nok til at jeg vil ha dem tilbake"

Er det bra nok da?

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar
nei, men når du bare kommer inn og disser en hau med serier da hele poenget var at man skulle poste hvilke filmer man VILL ha tilbake ikke hvilke man ikke liker så blir det rart.

9044327[/snapback]

Så om det startes en tråd som heter "Hvilke forbrytelser fortjener høyere straffer, kan man ikke skrive "ingen" på den tråden, men må starte en egen tråd som heter "Hvilke forbrytelser har høy nok straff"??

PS.... vet dette var OT, men prøver å få frem et poeng :)

 

Edit: Om jeg formulerer meg på en litt annen måte og sier: "Jeg liker gode serier, men det er ikke mange serier jeg synes er gode nok til at jeg vil ha dem tilbake"

Er det bra nok da?

9044698[/snapback]

 

vel hadde du kommet med noe konstruktivt ville jeg ikke sakt noe med når du kommer med Macgyver suger eselballer.. så gjør det ikke noe for å bringe tråden videre

Lenke til kommentar
nei, men når du bare kommer inn og disser en hau med serier da hele poenget var at man skulle poste hvilke filmer man VILL ha tilbake ikke hvilke man ikke liker så blir det rart.

9044327[/snapback]

Så om det startes en tråd som heter "Hvilke forbrytelser fortjener høyere straffer, kan man ikke skrive "ingen" på den tråden, men må starte en egen tråd som heter "Hvilke forbrytelser har høy nok straff"??

PS.... vet dette var OT, men prøver å få frem et poeng :)

 

Edit: Om jeg formulerer meg på en litt annen måte og sier: "Jeg liker gode serier, men det er ikke mange serier jeg synes er gode nok til at jeg vil ha dem tilbake"

Er det bra nok da?

9044698[/snapback]

 

vel hadde du kommet med noe konstruktivt ville jeg ikke sakt noe med når du kommer med Macgyver suger eselballer.. så gjør det ikke noe for å bringe tråden videre

9044936[/snapback]

Trenger jo ikke kutte ut det saklige jeg sa om MacGyver da.... at det er no usannsynlig vrøvl... For det er det jo virkelig...

Dårlige skuespillere, syltynn historie og helt usannsynlige problemløsninger.

Konstruktivt nok for deg?

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke kutte ut det saklige jeg sa om MacGyver da.... at det er no usannsynlig vrøvl... For det er det jo virkelig...

Dårlige skuespillere, syltynn historie og helt usannsynlige problemløsninger.

Konstruktivt nok for deg?

9046942[/snapback]

Det har ikke en dritt med topic å gjøre, så nei. Men la det ligge da før hele tråden sklir ut. Skal du kritisere noe i framtiden kan du heller tenke på å begrunne det istedenfor å bare si at det suger eselballer e.l. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...