Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pleier som regel bare være å sjekke Kontrollkonfigurasjonen og se hva "Screenshot" er satt til ... Skal ikke si noe sikkert for jeg har ikke fått det enda :(

7049614[/snapback]

Har sett der men de står ikke Screenshot.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åssen er de u tar screenshot der a?

Det er kanskje ikke den beste grafikken jeg har sett, spesielt ikke inne i hulene...

Men den er grei nok..

7049596[/snapback]

Sjekk først om det er noen mulighet for det i spillet.

Om det ikke er det kan du feks. laste ned Fraps som kan ta screenshots og videoer ;)

Vil forresten ha MANGE bilder :p:love:

7049666[/snapback]

Kommer sikkert til og ta en stund, har ikke bredbånd :cry:

Min post nr. 100 :cool:

Skrevet

Dette er definitivt Gothic 3 i allfall. Får veldig fin Gothic følelse av det. Eneste bug jeg har møtt på så langt (ca. 1t spilling) er at den blur effekten + vegetasjon ikke funker. Syns egentlig blur ser litt vel snålt ut, akkurat der har jeg sett det gjort bedre i f.eks. Oblivion.

Skrevet (endret)

Det er ei mappe i Gothic-mappa som heter "snapshots", kanskje dit screenshotsa havner. Prøv F1, F12 eller Print Screen for å ta screenshots. Jeg vil uansett anbefale å laste ned Fraps, som gjør det veldig enkelt å ta screenshots og filme.

Når det gjelder hardware og FPS, så er Gothic rimelig krevende. Vil si at det krever like mye som Oblivion, om ikke mer. Min data har følgende specs; Athlon 64 3200+, 6800GT, 2 GB Ram, og selv på medium + noe high så hakker det litt. Ligger vel på en 12 FPS på det værste (skog + fiender + fakkel).

Har også møtt på én bug så langt, at karakteren ikke dukker opp etter å ha loadet, men det blir fikset ved å loade en gang til.

Endret av andir
Skrevet (endret)

Uppsi, klikka vist litt dær....

Har fått tatt di bilda med Fraps, men åssen legger u di inn hær da?

hehe..... noob....

Endret av RaZeR91
Skrevet

Åpne bildene i paint --> Lagre som .jpg --> Når du skriver et innlegg trykker du "Browse" finner bildet og legger til vedlegget ;)

Skrevet

Kunne noen med Gothic 3 Collector's Edition gjort meg en tjeneste? Lurte på om en av dere som har det kunne tatt med eska med alt av innhold og veid det på baderomsvekta. :p

Min pakke er ca. 0.8kg, og jeg lurer på om det kanskje er den vanlige versjonen de sender meg, istedetfor CE. :(

Skrevet

Godt å høre ... da er det bare å krysse fingrene for at spillet kommer før helga, så blir jeg vel sittende foran PC-en i noen timer xD

Skrevet
Åpne bildene i paint --> Lagre som .jpg --> Når du skriver et innlegg trykker du "Browse" finner bildet og legger til vedlegget ;)

7049952[/snapback]

Skrevet

7049952[/snapback]

Takk skal du ha :thumbup:

Her er bildene, håper di funker nå....

post-97534-1160594361_thumb.jpg

post-97534-1160594502_thumb.jpg

post-97534-1160594668_thumb.jpg

post-97534-1160594759_thumb.jpg

post-97534-1160594894_thumb.jpg

post-97534-1160594946_thumb.jpg

post-97534-1160595054_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.