souljah Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) NÅ HAR ALLE SOM VAR MED FÅTT SKJERMENE SINE , OG VI ER I MÅL kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30" jeg kan tilby et skikkeli godt tilbud på dell widescreenskjermer. Tilbudet dreier seg om dell 2407WFP og 3007WFP og bare om vi er 10 stk eller flere. Om vi er færre enn 10 kan vi ikke få 30%rabatt.. direkte link til de aktuelle skjermene 24" Widescreen http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59238 30" Widescreen http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=52670 Rabattene kommer til bli slik (Er fraktrukket): Widescreen 30" (3007WFP) : 12, 635.00 kr inkl mva (30%) 24" (2407WFP) : 7, 192.50 kr inkl mva (30%) Skjermene kommer direkte fra DELL Norge, og det er naturligvis de samme skjermene som kan kjøpes til full pris på dell.no. Garanti/Reklamation: Skjermene har den normale garanti som Dell gir. i og med at dette er et felleskjøp vil garantien følge serienummeret til hver skjerm Levering: Skjermene kommer direkte fra DELL Norge, og leveres i Bergen, da kan de enten hentes, eller så kan jeg få sendt de sendt videre med posten , (etter en kjapp tur innon posten.no ser jeg at porto burde ligge på 192 kroner for pakker mellom 10-25kg) De 30% rabatt kommer altså i kraft av, at du får kontakt med DELL gjennom meg. Spørsmål: kan stilles her eller sende meg en pm eller mail Påmelding: Påmelding skjer ved, at du skriver adresse, telefon nummer og størrelse på skjerm til meg og så sender jeg bestillingen til Jacob Vinjegaard i Dell Når du er påmeldt binder det 100%, dvs. jeg kan ikke bruke folk som stadig skifter mening . Jeg har dog ikke noe imot om noen skulle hoppe av, hvis personen selv kan finne en annen person som vil på listen som erstatning. Jeg kan dog ikke sikre dere, at jeg kan finne 10 så tilbudet er gjeldende, men jeg gjør ALT hva som står i min makt for det. (Hvis jeg ikke finner 10 binder tilbudet altså IKKE) Betaling: vi får ordnet det slik at alle kan få betale direkte til dell via bankgiro, (viktig at alle får riktig kontonummer og kid - dette får vi først når ordren er plassert hos Dell Norge) Videre så må jeg få penger for å legge ut for porto for eventuell videresending fra bergen Husk at dell først vil sende skjermene når alle har betalt. PÅMELDINGSFRIST: mandag 31 juni kl 14.00 NÅ ER ALLE SKJERMENE KOMMET TIL SINE RESPEKTIVE EIERE, (puuuuuuh nå tror jeg at jeg endelig kan puste ut.. ) VIL GRATULERE ALLE DE SOM VAR MED - MED SINE NYE SKJERMER Ettersom jeg nå er i full gang med studier igjen så vil jeg ikke ha anledning til å kunner administrere et slik projekt på ny, jeg beklager men et slikt projekt krever full tilstedeværelse og det har jeg dessverre ikke tid til nå. OG TIL SLUTT VIL JEG TAKKE FOR ALL STØTTE OG OPPMERKSOMHET VI FÅTT ILØPET AV DETTE PROJEKTET - JEG ER STOLT AV DET VI HAR FÅTT TIL SAMMEN TUSEN TAKK Endret 16. august 2006 av souljah Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) noen som har noen tanker om dette tilbudet, noe vi kan gjøre som vil få alle til å føle seg så trygge som mulig påmeldt så langt : 1. souljah (bjørn inge):........................1 stk Dell 3007WFP betalt 2. tommygun:.....................................1 stk Dell 2407WFP betalt 3. Cain_85 :....................................... 1 stk Dell 2407WFP betalt 4. ArticOC :.........................................1 stk Dell 3007WFP betalt 5. jonny :............................................1 stk Dell 2407WFP betalt 6. jonvidar:.........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 7. Odd Erik:.........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 8. Naeem:...........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 9. kavorka:.........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 10. Strandman:....................................1 stk Dell 2407WFP betalt 11. pertm:...........................................1 stk Dell 3007WFP betalt 12. drvcd:............................................1 stk Dell 2407WFP betalt 13. miCro:............................................1 stk Dell 2407WFP betalt 14. jalejale:..........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 15. corcy:.............................................1 stk Dell 3007WFP betalt 16. troste:.............................................1 stk Dell 2407WFP betalt 17. Cold Snake:.....................................1 stk Dell 2407WFP betalt 18. ATG:................................................1 stk Dell 2407WFP betalt 19. Stanley:............................................1 stk Dell 2407WFP betalt 20. game_master:...................................1 stk Dell 2407WFP betalt 21. @daniel89j:........................................1 stk Dell 2407WFP betalt 22. Ozelot:...............................................1 stk Dell 2407WFP betalt Endret 1. august 2006 av souljah Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Har sendt pm, jeg er med! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg er kanskje med. Kommer mye an på en utbetaling jeg får om noen uker. Snakker vi om 10 av hver skjerm eller 10 tilsammen eks 5 24 tommer og 5 30 tommer Endret 24. juli 2006 av Limbeck Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er kanskje med. Kommer mye an på en utbetaling jeg får om noen uker. Snakker vi om 10 av hver skjerm eller 10 tilsammen eks 5 24 tommer og 5 30 tommer 6549330[/snapback] 10 skjermer tilsammen... Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hmm, veldig interessant. Har siklet på den 24 tommeren ganske lenge nå og har bare ventet på at den skulle komme på tilbud. For at dette skal virke trygt så synes jeg at vi må kunne betale direkte til Dell og få en kvittering i vårt eget navn. Er dette mulig? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) jeg hadde håpet at alle skulle kunne fått sin personlige kvittering, men etter å ha snakket med jacob i dell i dag så synes det som om det kan bli litt vanskelig, men han virket åpen for at vi kunne få betale inn til dell hver for oss , men forsendelsen kunne bare gå til en adresse, og dell ville ikke sende forsendelsen før alt var betalt. så spurte jeg om garanti vs kvittering, og da fikk jeg vite at garanti følger serienummeret på skjermen, (faktisk ganske likt hva det gjør på ipod - uten sammenligning før øvrig, bank i bordet, håper ikke å noensinne trenge garantien ). Endret 24. juli 2006 av souljah Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hvordan betales dette? Via en faktura? Via Dells internettside? Jeg for min del hadde tenkt å bruke kredittkort...er det mulig? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 ang betaling så kommer jeg til å ta kontakt med jacob i dell og finne ut hvordan vi kan få til med betalingen regner med at både visa og bankoverføring vil fungere men som sagt jeg vil først snakke med jacob Lenke til kommentar
souljah Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 UPDATE: har snakket mere med jacob, og han sier vi kan kan få betale hver for oss, via bankoverføring, slik at vi alle betaler inntil samme konto og når alle har betalt så vil dell kunne sende skjermene whoo hoo her går det framover Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Flott, tror mange er mere konfortabel men den situasjonen. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var interesant, jeg får ta en omgang og tenke hva jeg vil og hvilken skjerm det eventuelt vil bli. Blir det 30" så må jeg også ha nytt skjermkort som også betyr nytt resten av innmaten til PCen. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg stiller opp på en 30" PM sendt Rediger første posten med alle som har meldt seg på etterhvert som det kommer pm`s eller svar i tråden. Da mangler vi bare syv stykker!? Endret 25. juli 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 I'm in ***14 tegn diktaturet*** Lenke til kommentar
Jørgen E Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Er det en gitt tidsfrist på når man må ha bestemt seg innen? Tilbudet frister så det suser, men det var de budsjettgreiene da Lenke til kommentar
aCa Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Blir det til at dere satser på en leveranse til oslo og en til bergen (altså minimum 20personer) eller blir det bare til bergen og sendt videre derfra? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Det blir levering i bergen, ettersom jeg bor i bergen og da vil ha full kontroll, og porto for en skjerm blir bare 191 kroner, jeg mener dette vil bli den enkleste og sikreste løsningen - det er alltid mye greier å bare for holde seg til en person.. mindre muligheter for misforståelser og rot.. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 må tenke litt over saken. er det lenge til du sender bestillingen? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Skal vi sende ordren snart? *hopper i sofaen* Lenke til kommentar
johnterje Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 det blir vel ikke enda billigere om du bestiller 20? 40% av? skjermene er heite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå