Gå til innhold

Pro Gamers = Cheaters?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er da ikke noe nytt fenomen. Har blitt temporary bannet flere ganger på forskjellige norske cs-servere, bla. for at demoer skulle opp til vurdering eller noe annet vas. Burde være 18-års grense for admin-status. -Finito- !

Lenke til kommentar

Dersom jeg joiner en av våre servere er det i prime time minst en cheater der og for å være helt ærlig er det bedre at en uskyldig blir bannet og klager på dette (gjennom de rette kanalene, ikke på et helt annet forum) enn at en cheater får spille. Jeg er med på at 18-års aldersgrense for admins (som bla vi har) er et godt valg av flere forskjellige grunner, men det å banne noen feilaktig for cheat er ikke noe som nødvendigvis henger sammen med alder for alle kan gjøre feil.

Lenke til kommentar
Du kan helt sikkert spille litt 1on1 mot han, men for å være helt ærlig så tror jeg at du blir eid. Og du skriver jo i emnefeltet "Pro Gamer = Cheater?", noe jeg vil tolke som at du anser deg selv som en profesjonell spiller, og at du blir anklaget for cheat rett og slett fordi du er for flink.

6552068[/snapback]

For det første driter jeg i at du tror jeg blir eid. Og du for bare tolke det som du tolker det. Jeg laget en kort, helt enkel og grei emnetittel. Har aldri sakt at jeg er progamer. Jeg har også sagt at jeg ikke vet hvorfro jeg ble bannet, men det er ikke fordi jeg cheatet eller sa noe stygt.

 

Men jeg vet at det finnes progamere der ute som har blitt bannet fordi de nettopp er for god. Det er nettopp de jeg vil ha tak i her, nødvendigvis ikke akkurat pro, men hvis du leser førstepost skjønner du hva jeg mener ;)

 

Kan foresten endre tittieln til Pro Gamers = Cheaters?

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall anse meg selv som en som ligger godt over gjennomsnittet når det gjelder "skills" i CS. Jeg har aldri opplevd noe lignendes fordi folk trur jeg har cheatet.

 

Er greit att folk sier! "Han cheater!" men da sier jeg bare. "greit, hvis du trur jeg cheater så lag demo, ikke stå og kom med bemerkninger ute i general chat bare fordi du _trur_ jeg cheater ta heller å send demoen inn"

Folk som anklager folk til å cheate burde heller holde kjeft og ta en demo, og heller rope ut etter att dem har beviset.

Folk har da holdt kjeft og heller tatt demo og sendt inn. Men som enhver "pro-gamer" som du sier det, klarer å se forskjell på juks og faktisk "skill".

 

Å anklage folk som cheater som egentlig ikke gjør det, synes jeg er grunn nok til en ban på anklagerne. Kanskje ikke for evig og alltid, men en måned kanskje.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Er greit att folk sier! "Han cheater!" men da sier jeg bare. "greit, hvis du trur jeg cheater så lag demo, ikke stå og kom med bemerkninger ute i general chat  bare fordi du _trur_ jeg cheater ta heller å send demoen inn"

Folk som anklager folk til å cheate burde heller holde kjeft og ta en demo, og heller rope ut etter att dem har beviset.

Men som enhver "pro-gamer" som du sier det, klarer å se forskjell på juks og faktisk "skill".

Du har så rett så rett :thumbup:

Lenke til kommentar
Har bare blitt bannet fra servere hvor jeg ikke spiller så mye på, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Har så langt bare blitt angklaget for cheats på de serverne jeg spiller mest på. Dog jeg ikke er en "Pro Gamer".

 

Og ja, Catch-serverne er medlem i RADAR. :-)

6557245[/snapback]

 

Riiiiiite......

Lenke til kommentar
Har spillt like lenge som deg, og har ALDRI prøvd cheats. Og ikke går jeg i kirka.  :hmm:

6542858[/snapback]

Og hvorfor? Ikke før når de ikke tenkte på VAC en gang? :D

6542885[/snapback]

Har også spillt cs lenge. Har aldri hatt noe som helst av cheat installert på datan. Bare tapere som cheater og du fortjente å bli bannet. kthnxbye

Lenke til kommentar
Har også spillt cs lenge. Har aldri hatt noe som helst av cheat installert på datan. Bare tapere som cheater og du fortjente å bli bannet. kthnxbye

6569366[/snapback]

Tøff du er da. Bare tapere som ikke har prøvd cheat.

6569383[/snapback]

Ja, hvis man ikke bidrar til å ødelegge et underholdende spill, da er man helt klart en taper med stor T. At jeg ikke har innsett dette før :hmm:

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Har også spillt cs lenge. Har aldri hatt noe som helst av cheat installert på datan. Bare tapere som cheater og du fortjente å bli bannet. kthnxbye

6569366[/snapback]

Tøff du er da. Bare tapere som ikke har prøvd cheat.

6569383[/snapback]

Ja, hvis man ikke bidrar til å ødelegge et underholdende spill, da er man helt klart en taper med stor T. At jeg ikke har innsett dette før :hmm:

6571149[/snapback]

 

Hahaha, nice 1 :thumbup:

 

Men, trådstarter, hvis du har spilt CS siden 1.3 kan du knapt bli kalt 'ungdom' lenger, ikke sant? du er vel kanskje en 17 - 19 år gammel? Fordi hvis det var en ungdom bak tastaturet ditt hadde jeg kunne forstått alle de små skrivefeilene dine, men en 17 - 19 åring (Såfremt han ikke har skrivevansker) har vanligvis gramatikken helt i orden. Det har ikke du. Derfor tviler jeg egentlig litt på at du _er_ den CS veteranen du sier du er. Kan godt være du er god i CS, men tviler på at du har spilt i 5 år. Men hvorfor noen vil lyge om slikt er noe jeg ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Men, trådstarter, hvis du har spilt CS siden 1.3 kan du knapt bli kalt 'ungdom' lenger, ikke sant? du er vel kanskje en 17 - 19 år gammel? Fordi hvis det var en ungdom bak tastaturet ditt hadde jeg kunne forstått alle de små skrivefeilene dine, men en 17 - 19 åring (Såfremt han ikke har skrivevansker) har vanligvis gramatikken helt i orden. Det har ikke du. Derfor tviler jeg egentlig litt på at du _er_ den CS veteranen du sier du er. Kan godt være du er god i CS, men tviler på at du har spilt i 5 år.  Men hvorfor noen vil lyge om slikt er noe jeg ikke skjønner.

Vel, du er vel ikke mer enn 12 - 13 år selv? Du har sikkert fått faren din til å hjelpe deg med å skrive det innlegget der, han som ikke kan noe om CS. Du har ikke lest retningslinjene og er sikkert like dom som han på avataren din ;)

 

Først lurer jeg på om du vet hva en ungdom er, når man kan bli kalt en ungdom og om du vet forskjell på ordet ungdom og tennåring. Og for det andre lurer jeg på om du vet at CS ikke har noe med hvor god eller dårlig man er til å skrive. Jeg er 17 år, fyller 18 i Oktober. Jeg har mild dysleksi, sitter også en del oppe om natta og skriver innlegg mens jeg er ganske trøtt.

 

Denne tråden handler om folk som har blitt bannet. Ikke om hvor gammel jeg er eller hvor lenge jeg har spillt CS. Hvis jeg er så dårlig å skrive kan dere hjelpe meg med feilene i stede for å rakke ned på dem :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...