Gå til innhold

Hvorfor har vi ikke salgs forum på HW?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja enig, de har de jo mange andre plasser. Og registrerer en del useriøs aktivitet.

Men den store fordelen med dette er at man faktisk kommer fram til en pris som tingen som selges er verd. I steden for overprising som det er MYE av på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Jeg er i mot salgsforum på diskusjon.no fordi at det kommer til å være noen som bryter reglene knsekvent. Jeg tørr å vedde på at regel brudd er mer vanlige i salgsforum enn i et vanlig diskusjonsforum. Men det verste er jo kanskje at det fort kan komme en fjortiss innom å skrive noe som "omfg!11 lol111! overprising!11", og dermed så sverter han selgeren på en måte som gjør at han kanskje vil få problemer med å selge produktet. Dessuten, så vil det med den søkefunksjonaliteten som finnes på forumet i dag være vanskelig å finne fram til enkelte produkter som sleges.

 

Men det er jo noe positivt i det også. Sett at man kan stille spørsmål i en åpen tråd slik at alle kan se, så er det lettere for selgeren å forklare hvilken tilstand produktet er i. Dessuten så er det kanskje lettere å vite hvem kjøperen er, noe som er en fordel for selgeren i enkelte tilfeller, har selv hatt en dårlig erfaring med akkurat det å ikke vite hvem kjøperen er (det endte forresten opp med at det jeg skulle selge kostet med nesten 150,- og forble usolgt til det gikk i søpla).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...