Gå til innhold

HW-Lan 06: Sette opp ekstern minibank.


Anbefalte innlegg

Skal ikke være der, men tenkte det kunne være en god ide om dere fikk en random bank til å sette opp en ekstern minibank. Har sett det blitt gjort før og det hadde jo vært

ekstremt praktisk hvis du skulle gå tom for kontanter eller lignende. Siden det er i en hangar er det vel ikke en minibank i øyeblikkelig nærehet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da?

6542796[/snapback]

Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da?

6542796[/snapback]

Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk :)

6545976[/snapback]

 

 

Ingen SMS-språk, takk ;)

 

mvh

jarmo ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor kan dere ikke bare bruke kort da?

6542796[/snapback]

Ja, hva skal dere egentlig med kontanter der ute? Jeg tipper at alt som blir til salgs kommer til å kunne kjøpes med kort. Trenger man småpenger så tar man med seg litt og slipper man opp så er det ikke så langt å haike med noen med-LAN-ere som må ha røyk :)

6545976[/snapback]

Hvis det kommer folk under 16 år så er det et fåtall av de som faktisk har kort.

Eller en konto med penger på for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Et spørsmål er det for seint å bestille billetter nå ?

6594965[/snapback]

 

Billett salget vil nok være åpent helt til slutten av lanet, siden man ikke trenger å kjøpe billetter for hele lanet. Det går ann å kjøpe fra start til midten, fra midten til slutt og fra start til slutt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...