Gå til innhold

OCZPC-5400 2048MB@Netshop-for godt til å være sant


Kasu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mackanz, mange takk for utfyllende svar/god informasjon.

 

Jeg smører meg med tålmodighet og venter på brikkene, så får jeg håpe jeg klarer å boote windows når den tid kommer så jeg får oppdatert bios i en fei.

 

Alternativ (hvis man ikke får boota windows) kan være å ta hovedkort med til en pc-reparatør og få dem til å laste inn nyeste versjon bios.

Lenke til kommentar
Netshop: "Antall på lager: Ubekreftet 29.07.2006"

 

Denne datoen flyttes jo frem hver dag :cry:

6552248[/snapback]

 

Ja gjett hva de gjorde når jeg skulle bestille CPU, de hadde sagt en dato de skulle få den inn "ubekreftet" før komplett skulle få den inn "også ubekreftet" men i virkeligheten var de LAAANGT bak komplett. :hrm: Så det kan nok hende de endrer den datoen litt ja! :p

 

Edit: kan en av dere si ifra når dere har prøvd dem med AM2? Har selv K9N Neo-F med TwinMos DDR2 2Gig PC2-5300 som kjører på 2.05 volt og er veldig iverig når det gjelder dette tilbudet!

Lenke til kommentar

Jeg fikk mine brikker i går, og skal teste dem på et AM2-hovedkort så snart jeg får kortet levert fra komplett. Krysser fingre og tær for at jeg får brikkene til å samarbeide, men er også forberedt på at jeg kanskje må bruke dem i en annen maskin inntil videre..

 

Etter å ha lest diskusjonsforumet til OCZ fikk jeg et inntrykk av at det var DDR2 PC6400-brikker som hadde problemer med AM2, fant ingen ting der om problemer med PC5400. Jaja.. uansett.. brikkene fikk jeg i går (til knallpris :D ) og jeg får testet dem på et AM2-kort rett over helgen.

 

-s-

Lenke til kommentar
btwist Postet 24/07-2006 : 20:39

  Da var brikkene mine sendt

Nå mangler jeg bare et hovedkort å teste de på 

 

Når bestillte du dine brikker?

 

Jeg bestillte mine den 19/7, og har kun fått et par ordrebekreftelser fra netshop med usikker leveringstidspunkt, ingen leveringsbekreftelse.

Lenke til kommentar
btwist Postet 24/07-2006 : 20:39

  Da var brikkene mine sendt

Nå mangler jeg bare et hovedkort å teste de på 

 

Når bestillte du dine brikker?

 

Jeg bestillte mine den 19/7, og har kun fått et par ordrebekreftelser fra netshop med usikker leveringstidspunkt, ingen leveringsbekreftelse.

6559283[/snapback]

 

Samme her.. ingen bekreftet dato.

Lenke til kommentar
btwist Postet 24/07-2006 : 20:39

  Da var brikkene mine sendt

Nå mangler jeg bare et hovedkort å teste de på 

 

Når bestillte du dine brikker?

 

Jeg bestillte mine den 19/7, og har kun fått et par ordrebekreftelser fra netshop med usikker leveringstidspunkt, ingen leveringsbekreftelse.

6559283[/snapback]

 

Samme her.. ingen bekreftet dato.

6559301[/snapback]

 

 

Bestilte tidlig på dagen den 19`ende. Fikk hentelapp i posten i dag, så må vel dra ned å hente de etterpå..

Lenke til kommentar
QUOTE(tomtomtom @ 26/07-2006 : 09:21)

Nå er prisen satt opp til 1595,- på netshop. hmm.gif

 

Netshop

*

 

 

 

 

TULL! harhar.gif Netshop har samme pris! De brikkene du linket til er ikke de som koster/kostet 795. Bare ta en titt her wub.gif

 

Det er bare å hamstre! konservativ_woot.gif

 

Følg linken til netshop så ser du at det står 1595,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...