Gå til innhold

hjelp med å finne ei finsk jente! :)

omi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis du vet hvilket hotell/camping/hvasomhelst hun bodde på er det jo mulig å finne et etternavn

6521682[/snapback]

ja, vi lå over på samme hotellet altså kronprins fredrik hotell i frederikshavn i danmark.. vet til og med romnummeret hennes, 338 <3!! ; D

6521715[/snapback]

du var noen turer der ja :p

kan du ikke si du er Tore på sporet. han får jo tilgang til alt sånt :grin:

Skrevet

leste selv gjennom det med 3-ordsregelen og skrev riktignok med ett ord først men har endret emnetittelen for en time siden elns..

Skrevet

Det du gjør er å ringe hotellet og si at du har funnet noe som tilhører henne, og gjerne vil ha navn og telefonnummer eller navn og adresse. Eventuelt, dersom de tilbyr seg å sende det til henne for deg og nekter å utgi adresse, så kjøper du et lite sølvsmykke og legger ved en lapp med navn og telefonnummeret ditt.

Skrevet

darkness|: Du har en løsning på alt du? ^^ Sleipe ål :p

"Hei, jeg ser dere hadde Johnny Depp boende her for en uke siden, jeg har en lottogevinst som er hans, kunne du ordna meg nummeret hans?...

Skrevet (endret)

Stå på gutt, du finner det nok ut!

edit:

beklager, det ser ikke ut som at google finner noe på "noora with the big tits from finland" :whistle:

Endret av MrLee
Skrevet
Det du gjør er å ringe hotellet og si at du har funnet noe som tilhører henne, og gjerne vil ha navn og telefonnummer eller navn og adresse. Eventuelt, dersom de tilbyr seg å sende det til henne for deg og nekter å utgi adresse, så kjøper du et lite sølvsmykke og legger ved en lapp med navn og telefonnummeret ditt.

6523250[/snapback]

/sign

Skrevet

Herlighet, tror dere ikke finnene har internettbaserte telefonkataloger på lik linje med Norge? Med litt leting der kan det jo hende du kommer nærmere målet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...