eplemann Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Finnes det et program der jeg kan ta ut en del av sangen, slik at jeg kan bruke den som meldingslyd på mobilen - I sangen "Everybody dance now" vil jeg ha starten som meldingslyd og da trenger jeg et program som gjør dette takk hvis noen vet
eplemann Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 Jeg anbefaler Audacity. 6515290[/snapback] Har lastet det ned nå, men, ehm - må si at jeg ikke klarte det noen som vil forklare hvordan jeg gjør det ?
Chevelle Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Skal du ha noe enkelt og bruke prøver du MP Trim. Bare ta kopi av filen du skal bruke for programmet korter ned filen uten og spørre. Endret 18. juli 2006 av Chevelle
eplemann Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Klarte audacity Bare å markere det av sangen du vil ha også "ctrl+t", også lagre prosjektet som en aup fil, åpne aupfilen igjen og eksporterte den til mp3fil... Kan sikkert gjøres rett til mp3 - men jeg gjorde det slik og det funker supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå