Gå til innhold

AMD Athlon 64 Socket AM2 til spilling?

khon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om denne er bra til spilling osv?

AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2

Eller børr jeg ta denne:

Amd Athlon 64 4000+ 2.4GHZ socket 939,

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I dag vil 4000+ yte best, i fremtiden vil X2 4200+ yte best. I slutten av måneden vil også AMD dumpe prisene på X2-cpuene.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Spill yter bedre med dobbel kjerne, ville selv gått for den.

6510236[/snapback]

Bare spill som støtter dobbelkjerne, ellers vil cpuen oppføre seg som enkeltkjerne.
Skrevet

Forsåvidt sant at spill yter bedre med dobbelkjerne enn enkelkjerne hvis du kjører litt tyngre ting i bakgrunnen.

Vent til etter 23. juli med å kjøpe, prisene kommer til å falle med ca 30-60% på AM2 x2 prosessorene da.

Skrevet (endret)
Forsåvidt sant at spill yter bedre med dobbelkjerne enn enkelkjerne hvis du kjører litt tyngre ting i bakgrunnen.

Vent til etter 23. juli med å kjøpe, prisene kommer til å falle med ca 30-60% på AM2 x2 prosessorene da.

6512549[/snapback]

Må nok skuffe dere litt her, amd har bestemt seg å droppe prisene den 28 Oktober istedenfor Juli.....

Angrer sykt att jeg solgte min 4400+ x2 :(

image3-1.jpg

Endret av Iceman22
Skrevet

6512549[/snapback]

Må nok skuffe dere litt her, amd har bestemt seg å droppe prisene den 28 Oktober istedenfor Juli.....

Angrer sykt att jeg solgte min 4400+ x2 :(

image3-1.jpg

6519431[/snapback]

HUH :S

skulle ikke de sette ned prisene i juli og oktober a?

har du link til info om dette?

Skrevet

Tja, leste bare den første linken din, men der stod det at prisene skulle settes ned den 24. juli. (om nå ikke svensken min er helt på jordet da..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...