Gå til innhold

Windows Live Messenger problemer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med maskinvare og Windows Live messenger her på laptopen min.

Er det noen sted jeg kan få tak i norsk MSN Messenger så jeg kan teste om det er Windows Live Messenger som bugger eller om det er maskinen?

På forhånd tusen takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmm...

Ut i fra hva jeg ser er det ikke noen link til MSN Messenger i første innlegg der..

Derimot er det mye rart til Windows Live Messenger...

EDIT: Innlegg 2222

Endret av goggen90
Skrevet

Samme problem var det her..

Eller, lista kom opp tilslutt men da bare i små deler i forhold til hva jeg hadde hjemme på min stasjonære..

MSN Messenger 7.5 gjorde susen ;)

Skrevet

Sliter selv med Windows Live Messenger.

Det tok utrolig lang tid å komme inn på MSN, i tillegg stod det "Tilkoblingsfeil" i figuren nede i høyre hjørne i stedet for "min status".

Reinnstalerte programmet, nå kommer jeg raskt inn, men det står tilkoblingsfeil i hjørnet ennå. :hrm:

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Må bare nevne at også jeg mistet ~95% av kontaktene mine da jeg gikk over fra Messenger 7.5 til Messenger Live. Byttet kjapt tilbake, ja. Messenger Live er ikke lenger et beta-program, vel?

Skrevet

Har samme problemet selv..

Tar lang tid å komme inn,når jeg kommer inn så er omtrent hele kontaktlista borte!

Noen som vet hva man kan gjøre?

Skrevet

Det dere kan gjøre er jo å laste ned MSN Messenger 6.2 eller noe. Se om den fungerer bedre. Nå skal jeg personlig være enig i at Windows Live Messenger er noe drit, men har aldri hørt om at noen har mista kontakter av å installere den nei. Måtte oppdatere til Live Messenger hos noen forledre for litt siden. Det problemet dukka ikke opp der iallefall.

Skrevet
Det dere kan gjøre er jo å laste ned MSN Messenger 6.2 eller noe. Se om den fungerer bedre. Nå skal jeg personlig være enig i at Windows Live Messenger er noe drit, men har aldri hørt om at noen har mista kontakter av å installere den nei. Måtte oppdatere til Live Messenger hos noen forledre for litt siden. Det problemet dukka ikke opp der iallefall.

6514018[/snapback]

De er ikke borte. Messenger får bare ikke lastet de ned fra serveren :) Skal prøve å reinstallere det.
Skrevet

Hadde ikke noen problemer med wlm før igår kveld, nå kommer jeg ikke i det hele tatt,

kommer sånn tilkoblingsfeil greie, men når jeg prøver med en annen hotmail konto så kommer jeg inn, men ikke med min egen mail :hmm:

Skrevet
Hadde ikke noen problemer med wlm før igår kveld, nå kommer jeg ikke i det hele tatt,

kommer sånn tilkoblingsfeil greie, men når jeg prøver med en annen hotmail konto så kommer jeg inn, men ikke med min egen mail :hmm:

6514342[/snapback]

Da er vi fler, sjekk posten min lenger oppe. :) Du kommer inn, men det tar gruelig lang tid, i tillegg står det "Tilkoblingsfeil" i hjørnet på MSN-mannen.

Nedgraderte til 7.5 og det fungerer, men skal prøve meg med WLM senere i kveld. Blitt vant til det. :)

Skrevet

Opplevde dette å ikke klare å logge inn eller få kontaktene mine for et par dager siden. Byttet til MSN Messenger 7.5 og det fungerte fint. Nå har min andre PC fått dette problemet, så jeg har skiftet der også.

Aner ikke hva som kan være problemet, forhåpentligvis får MS en rekke rapporter om dette framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...