Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal egentlig castere med godt gear? Det er jo bare gode spells de trenger for å eige. Så hva er da pointet for dem å gå i instance å bruke evig lang tid på å samle sammen epic set?

 

 

Fordi at når Casters har fått litt stakkarslig epic med masse +damage som de får fra MC,BWL eller AQ så gjør det jævlig vondt å bli hitta av dem! en horde mage hitter meg 1800 med Pyro! Så med bedre gear = Mer Damage ( hvis det er damage gear, noe det nok er) = Døde hordes/alliance

 

Psilo pwnd me:(

Endret av Mazage
Lenke til kommentar
OOo. Det var en faktor eg ikke hadde fått med meg. Trudde spells bare kunne bli oppgradert hos mage trainers og lignende. Jaja, der har dere meg, en..pwned little Noob! :p

6512750[/snapback]

 

Spell's blir påvirket av gear, men når det kommer til Blue VS purple gear er ikke forskjellen så stor.

Lenke til kommentar

trodde att seplls bare ble oppgradert selv når jeg var noob selv. skjønte aldir hvordan de fult epic shadow priestene kunne skade så mye mer en meg .. men og vere warrior i av er ett marerit særlig en 53 warrior som jeg var i går og bli one shoota av fire mage-ruin warlocks.

Lenke til kommentar

Hehe, bruke tiden utenom raiding på å levle opp magen min, og så langt er det virkelig underholdende. Liker det at magen har mange spells til rådighet, samt en del flere instantspells enn warlock. Warlock har Death coil og Shadowburn (talent), mage har Cone of cold, Fireblast, Frost nova, Arcane explosion (og hvilket som helst spell med Presence of mind-talentet).

 

Men, det er to ganske forskjellige klasser, og jeg må si jeg foretrekker warlocken så langt. Men, vi får se, mye kan forandre seg når jeg får litt bedre gear og flere talenter å bolte meg med. :)

Lenke til kommentar

Ser at "mange" som sier at rogue eier 1on1(duel), vill bare si da at enhver class med litt skill kan slå en rogue i duel. Såfram til at han ikke er verste epic hora på servern da. Men though, rogue kan vær like bra som warrior i Battlegrounds. Alt har med skill, timing, riktig bruk av abillities og vite rollen sin :>

 

En ting til - Shadow priest og pala slår vell det meste i duel unnatt druid med bra gear da. Jeg har selv vært vitne til at epic lars / warrior med rank 14 våpenet og some tier3 bli bokstavelig talt eid av pala i duel (pala med melee specc that is/reckoning) Men som sagt, skill -> alt... Det mest triste å se på er rank 14 folk som sitter å mouse clicker på abilities og bruker "S" når de skal rygge. L2P ppl.

 

Back to topic, skal du velge bra pvp class, velg hva du vill - bare lær deg å bruk den ordentlig : > Thats all folks : P

Lenke til kommentar

shadow priest er også ganske bra kan eie de fleste lett uten bra gear.

skader ganske ok mye.og er lette og bruke. lett og holde seg i live . og grei burst.

mind blast ftw.. men shadow priest blir forbanna kjedelig i lengden da. hører folk sier att shadow priest blir best med masse+damage det ville jeg kalle en vis overdrivelse.

Lenke til kommentar
OOo. Det var en faktor eg ikke hadde fått med meg. Trudde spells bare kunne bli oppgradert hos mage trainers og lignende. Jaja, der har dere meg, en..pwned little Noob! :p

6512750[/snapback]

 

Spell's blir påvirket av gear, men når det kommer til Blue VS purple gear er ikke forskjellen så stor.

6512770[/snapback]

 

Åh det er store forskjeller ute å går for casters hvertfall. Faktisk kan en epic shadow priest yte dobbel så stor skade som en med blått gear.

 

Fakta? Se på profilen til Ahpadt og min Blueboy

 

191 spell damage med rank 10 pvp gear, omtrent alt det jeg fant var best for å gjøre damage. Ahpadt har 488 med epics..

Så jo, det er store forskjeller ute å går.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Hehe, bruke tiden utenom raiding på å levle opp magen min, og så langt er det virkelig underholdende. Liker det at magen har mange spells til rådighet, samt en del flere instantspells enn warlock. Warlock har Death coil og Shadowburn (talent), mage har Cone of cold, Fireblast, Frost nova, Arcane explosion (og hvilket som helst spell med Presence of mind-talentet).

 

Men, det er to ganske forskjellige klasser, og jeg må si jeg foretrekker warlocken så langt. Men, vi får se, mye kan forandre seg når jeg får litt bedre gear og flere talenter å bolte meg med. :)

6513044[/snapback]

 

Du glemte conf-et-eller-annet. :wee:

 

Det er i alle fall den instant-magien du bare kan bruke etter du har tatt immolate på fienden din.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
OOo. Det var en faktor eg ikke hadde fått med meg. Trudde spells bare kunne bli oppgradert hos mage trainers og lignende. Jaja, der har dere meg, en..pwned little Noob! :p

6512750[/snapback]

 

Spell's blir påvirket av gear, men når det kommer til Blue VS purple gear er ikke forskjellen så stor.

6512770[/snapback]

 

Åh det er store forskjeller ute å går for casters hvertfall. Faktisk kan en epic shadow priest yte dobbel så stor skade som en med blått gear.

 

Fakta? Se på profilen til Ahpadt og min Blueboy

 

191 spell damage med rank 10 pvp gear, omtrent alt det jeg fant var best for å gjøre damage. Ahpadt har 488 med epics..

Så jo, det er store forskjeller ute å går.

6517465[/snapback]

 

Skal bøye meg i støvet for akkurat for den der. :) Var faktisk ikke klar over at det var så my forskjell på spell caster gear.

Lenke til kommentar

Ja, det er fin fine items det Psilocybe :) Den kappa der har vært på AH en gang, og da hadde jeg ikke nok gull. Samme problem blir det med Anathema også. Koster gull.

Slik presten min er det jeg fant ut var det beste jeg kunne få uten å bruke noe spesielt med gull. kunne fått meg noen bedre trinkets, og enchanta noen items med spellpower men men.

Kun magen som gjelder om dagen nå .

Lenke til kommentar

Noen som kunne slengt inn en link av 1 mage/ shadowpriest som er litt imba? Har sett en imba lock film, så nå tenkte eg ville ta en kikk på de andre caster classene når de har det gøy :)

 

Edit: Det er snakk om film, ikke link til sånn gear stats opplegg greier ;)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...