Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool vant mens ManU tapte. Plutselig er ikke ManU fansen så kjepphøye som før :wee:!

7522433[/snapback]

 

Du brilijerer som vanlig.

7522617[/snapback]

Jeg vet det, jeg er et geni!

 

Nei da, men nå slipper jeg å sørge over at dere er uslåelige. Innrømm det, dere er dødelige...

7522632[/snapback]

 

No shittin' Sherlock? Vi har tapt før i PL denne sesongen òg. Skjønner ikke hva du prater om, men det er jeg og de fleste andre vant til.

Lenke til kommentar

Jeg vet det, jeg er et geni!

 

Nei da, men nå slipper jeg å sørge over at dere er uslåelige. Innrømm det, dere er dødelige...

7522632[/snapback]

 

No shittin' Sherlock? Vi har tapt før i PL denne sesongen òg. Skjønner ikke hva du prater om, men det er jeg og de fleste andre vant til.

7522640[/snapback]

Bitterheten sitter fortsatt litt igjen etter dagens tap ser jeg. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg vet det, jeg er et geni!

 

Nei da, men nå slipper jeg å sørge over at dere er uslåelige. Innrømm det, dere er dødelige...

7522632[/snapback]

 

No shittin' Sherlock? Vi har tapt før i PL denne sesongen òg. Skjønner ikke hva du prater om, men det er jeg og de fleste andre vant til.

7522640[/snapback]

Bitterheten sitter fortsatt litt igjen etter dagens tap ser jeg. :wee:

7524869[/snapback]

Han svarer på de alltids smarte utsagnene til SasaB, også er han plutselig bitter?

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vet det, jeg er et geni!

 

Nei da, men nå slipper jeg å sørge over at dere er uslåelige. Innrømm det, dere er dødelige...

7522632[/snapback]

 

No shittin' Sherlock? Vi har tapt før i PL denne sesongen òg. Skjønner ikke hva du prater om, men det er jeg og de fleste andre vant til.

7522640[/snapback]

Bitterheten sitter fortsatt litt igjen etter dagens tap ser jeg. :wee:

7524869[/snapback]

 

Hæ? Her er vi ute på jorde ja, når han sier noe så dumt så må jeg kommentere hva jeg mener om det, virker ikke bitter for det vel..

Lenke til kommentar
Det er det laget som holder hele løpet ut som vinner.

Vi så alle hva som skjedde med Brann. Latterlig lag!

7569440[/snapback]

Høh?

 

Ingen endring i toppen etter helgens kamper i alle fall ettersom alle vant. Blir artig å se hvordan det ligger an etter ferien. Forhåpentligvis har Pool klart å kjempe seg noen poeng nærmere de 2 på topp.

Lenke til kommentar
Det er det laget som holder hele løpet ut som vinner.

Vi så alle hva som skjedde med Brann. Latterlig lag!

7569440[/snapback]

Ikke våg det mot Brann, kanskje du har rett men ikke bland inn Brann...

 

Det er for tidlig å se hvem som vinner...

 

Spennende er det...

7574807[/snapback]

 

Må jo sammelikne med et lag som dreit seg ut på slutten. De hadde klar ledelse, men hva skjedde, jo de tapte mange tåpelige kamper. Klarte ikke presset. Så det jeg mener er at det er for tidlig å si hvem som skal vinne PL.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...