Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mista lappen. Søke om å få den tidligere tilbake


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg kjører vaktbil i militæret bør vel holde?

Men er jo bare 1mnd til jeg kan ta den på nytt, så vet ikke om jeg engang gidder å søke, blir sikkert avslått uansett :p

6524375[/snapback]

 

Det KAN jo hende det hjelper, kommer litt ann på hva du gjorde galt også... Er jo bare å prøve, kan man få det en måned tidligere så er jo det deilig! Kjør penere etterpå bare... ;)

Lenke til kommentar
Venter heller bare til jeg får beskjed om at jeg kan ta lappen igjen.

Kommer uansett ikke til å kjøre noe finere, det er for gamle damer det. ;)

6530543[/snapback]

 

Hehe, vel... Gamle damer kjøring er no drit, men det går ann å moderere seg så man ikke skader noen! Det er ikke bare seg selv man utsetter for fare ved å kjøre gris! Jeg kjører ikke akkurat som gammel dame selv, men spesielt i boligområder der det kan være barn kjører jeg meget pent! Bare tanken på å skade en annen person, eller enda mer et barn skremmer vannet av meg! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Venter heller bare til jeg får beskjed om at jeg kan ta lappen igjen.

Kommer uansett ikke til å kjøre noe finere, det er for gamle damer det. ;)

6530543[/snapback]

 

Gamle damer kjører da absolut ikke fint, er vel noe av det farligste for trafikken de.. Hvorfor vil du ikke kjøre fint?

Lenke til kommentar

Jeg kjører finere enn de fleste, med tanke på trafikksikkerhet. Blinker alltid, plasserer meg riktig og er ingen fare i trafikken. Men fartsgrensene bryter jeg stadig. Men ikke steder der hvor det er farlig, les: Boligområder og uoversiktlige steder. Men 130 på motorveien er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Jeg kjører finere enn de fleste, med tanke på trafikksikkerhet. Blinker alltid, plasserer meg riktig og er ingen fare i trafikken. Men fartsgrensene bryter jeg stadig. Men ikke steder der hvor det er farlig, les: Boligområder og uoversiktlige steder. Men 130 på motorveien er ikke farlig.

6531428[/snapback]

 

Ganske enig med deg i det resonnementet der. På tomme motorveier, og gode veier uten masse på/av kjørsler som jeg kjenner godt(viktig poeng) ligger jeg ofte helt oppimot miste lappen grensa, men utrolig sjelden over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...