Gå til innhold

Erstatning for alkohol?


aRez-AK

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-66d37

Off topic

hehe, nei, forsåvidt ikke. Godt poeng LarsP!

Men har i det siste vært på en del barbesøk, blandt annet i Brussel og i Strømstad. I Brussel kunne fyren bak baren ikke lage mojito, fordi han ikke hadde mer drinkmix pulver igjen. I Strømstad var pulveret rødt, så drinken ble usmakelig. Nesten så jeg spurte om jeg kunne få mixe meg en selv.

Skulle ønske det var et minstekrav når man fikk jobb i en bar at man kunne lage drinker.

Off topic

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erstatning for alkohol? Hvis man kan bruke disse pillene f.eks istede for vodka i en drink, så kan det kanskje slå ann, så framst de faktisk ikke har noen bivirkninger. Men ta en pille istede for å ta et par kalde sammen med godt selskap kommer nok neppe til å bli en hit, hvertfall ikke her i gården.

Lenke til kommentar

Jeg mener iallefall at viss folk skulle brukt dette rusmiddelet som var uten bivirkninger så hadde kanskje mange blitt fristet til å bruke det oftere enn alkohol.

 

Eneste grunnen til at vi har så mye bivirkninger med alkohol, må jo være fordi en del av oss her i norge ikke vet hvordan man skal konsumere det. Hvorfor ikke bare kose seg med noen glass rødvin istedet for å ha den slagfylla med bånnski og seksånitti.

 

Piller er rett og slett kjedelig. Få heller en god drikkekultur. Hva skal skje med alle bartenderne. Utesteder hadde jo blitt rene apoteket. (Da ville jeg heller hatt coffeshops)

Lenke til kommentar

Kunne hatt med noen piller ut på byen for å holde fullheten ved like. Hvertfall hvis det er kø i baren. Faren ville vel, som påpekt lenger oppe, vært at en slenger innpå altfor mange og kreperer. *Gumle-gumle* vips, 5 i promille.

 

Nei.. Takke meg til skåling og svinging av seidler! En fest uten alkohol er et møte!

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi drikker er jo ikke bare for å få rus, men også for å faktisk nyte smaken av drikken. På en varm sommerdag er det utrolig herlig å ta seg ett par kalde, og på fester er jo halve kosen å faktisk helle nedpå med øl og andre flytende drinker som gir rus. Piller? Fysj, få dem vekk. Hvor harry blir det ikke å f.eks komme på fest hvor alle finner seg hvert sitt glass vann, og bruker dette til å svelge denne ene pillen. Jises, hvor er morroa?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er glad i Kong Alkohol, hvorfor skal den erstattes med noe annet som jeg ikke vet hva er?

6489061[/snapback]

 

Nei hvorfor undre seg in the hole taken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...