Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pistasj har de da hatt lenge? Så lenge jeg kan huske i hvertfall... Eller kanskje jeg blander sammen med hennig olsen. Var samme form på boksen i hvertfall. ;-)

8867864[/snapback]

Royal pistasj har såvidt jeg vet vært en stund, smakte den for første gang for noen dager siden faktisk. Den var ikke noe god.

Lenke til kommentar

Navn: RC Cola

Beskrivelse: En americans Cola som ble solgt i her i Norge tidligere. Tror det var CB som tappet disse. Spesiell glassflaske.

Sist sett: 1990-tallet en gang.

 

 

Navn: Usikker Pepperoni pizza.

Beskrivelse: En pizza med pepperoni, ananas og grønn paprika som ble produsert av Stabburet. De hadde på denne tiden denne, Grandiosa og Big One. Dette var den beste frossenpizzaen jeg kan huske av en eller annen grunn. Som hybelboer, brukte jeg spandere på meg denne i ny og ne. Forsvant og "Big One pepperoni" dukket opp som en erstattning. :thumbdown:. Denne kunne ikke måle seg med forgjengeren. :nei:

Sist sett: 1996-97

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Navn: RC Cola

Beskrivelse: En americans Cola som ble solgt i her i Norge tidligere. Tror det var CB som tappet disse. Spesiell glassflaske.

Sist sett: 1990-tallet en gang.

Selger de her på ei lita shappe. :)

EDIT: I plastikk flaske da..

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Savner sårt Tine Litago med banansmak:)

 

De burde lage en kombo banan/sjoko , DET hadde vært no :hmm:

 

Sånn salte ufo-greier savner jeg

 

Trollgodt dropsene er vel mel eller mindre det samme ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Navn: Picnic (elns, husker ikke helt)

Beskrivelse: Sjokolade med peanøtter og diverse

Sist sett: Ukjent.. kanskje 10 år siden.

 

Jeg husker kun sangen til denne sjokoladen de brukte i reklamen. "Pic, nic, join the tix. Peanuts, razors(?), jeremy mix (...)" Sikkert ikke ordrett (med mindre den ikke innehold barberblader), men det er det jeg husker fra sangen.

Lenke til kommentar

Navn: Lilla Pause

Beskrivelse: Sjokolader. Det var vell 6-8 forskjellige smaker tror jeg (type nougat, crisp, mocca, etc). Pakken var vell gul, og hver smak hadde sin egen farge. (Lilla, blå, rød, etc.) Fargen var vell enten en firkant på venstre side, eller noe i den duren.

Sist sett: Tidlig 90 tall?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...