Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: Jordbær og cola is

Beskrivelse: Akorat som solo isen som man kunne trykke opp

sisst sett: midten av 90 tallet?!

8986065[/snapback]

 

Du mener de avlange runde isene som var i gjennomsiktige poser? De var driitgode, savner de meget :ohmy:

9052111[/snapback]

Viss det er slike som du mener Samegerilja, de finnes nå på bla. Statoil.

Lenke til kommentar
Kanskje på grunn av farlig stoffer? Gusje grønn brus høres ikke særlig sunt ut...

9052083[/snapback]

 

Sikkert ikke farligere stoffer enn det du finner nå vil jeg tro. Det selges jo både blå, lilla osv både godteri og brus nå til dags.

Det var uansett dritgod, selv om det så ut som du drakk myrvann.Den var faktisk norsk. Med et troll på etiketten.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar

Gadd bare å lese de åtte første sidene, så det er sikkert nevnt før det jeg kommer med da, uansett:

 

Savner Disney-sjokoladen som Smallville nevnte, og Appelsinsjokoladen SumSar nevnte, og den velkjente Pæreisen er vel størst savnet av alt. Noen som husker den der pelikan-isen? Det var to pinner som satt fast i hverandre, så kunne man rive dem fra hverandre og dele isen med en annen. :love:

 

Mr. Freeze selges fortsatt her, på ei videosjappe/mix-kiosk. Har også observert Bamsesaft på flere dagligvarebutikker den siste tiden. Og den der pære-/ananasbrusen selges på enkelte butikker her iallfall :p

 

Tine Litago med banansmak skjønner jeg ikke hvor ble av! Den var jo SÅ god! :ohmy:

Lenke til kommentar

Bor i Finnmark der vi har "lett" tilgang til finske varer, der kan man kjøpe burgere som man stapper i mikroen. Men denne er pakket i rød embalasjen og er da "finsk" :).

 

Skulle også ønske at Norge kunne tatt inn en slags bolle men med kjøttdeig inni som man stapper i mikroen. Er ikke sikker på om det heter pirogger men er ihvertfall finsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...