Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Må bare informere om at jeg fant Dr.Pepper, på en lokal Esso stasjon. De har visst akkurat fått det inn :D

8829578[/snapback]

Gratulerer :D

8829582[/snapback]

Dr. Pepper finnes absolutt over alt her i Oslo i hvertfall, og de fleste andre byer jeg har vært i det siste. "Alle" fører det. Narvesen, 7-eleven, meny, ultra, etc, etc. Så om du sliter med å få tak i det hvor du bor er det nok bare å spørre litt rundt så er det helt sikkert noen som kan skaffe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare informere om at jeg fant Dr.Pepper, på en lokal Esso stasjon. De har visst akkurat fått det inn :D

8829578[/snapback]

Gratulerer :D

8829582[/snapback]

Dr. Pepper finnes absolutt over alt her i Oslo i hvertfall, og de fleste andre byer jeg har vært i det siste. "Alle" fører det. Narvesen, 7-eleven, meny, ultra, etc, etc. Så om du sliter med å få tak i det hvor du bor er det nok bare å spørre litt rundt så er det helt sikkert noen som kan skaffe det.

8829718[/snapback]

 

Snakket om dette med DJ_Dark mye tidligere i denne posten. Bor lengre nord i landet, og den føres ikke i så mange butikker her. Har vært et svare strev å finne fram til en flaske med dette guds hærlige leskemiddel :love:

Lenke til kommentar
Navn :  ? Husker ikke :(

 

Beskrivelse:En liten avlang boks av hvit plastikk med lokk av metall/alu som du måtte dra av. 2 Delt, et stor og et lite rom.

 

I det store rommet var det 6-7 potetgull "stenger" (litt tykkere men nesten samme lengde som saltstenger) med paprikasmak, og i den lille rommet var det en dipp.

 

Mulig det eksisterte i en smak til, husker ikke helt.

 

Sist sett: 2.halvår 2001

8808764[/snapback]

Mener å huske noe sånt jeg også. Det var dritgodt!

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Navn: Husker ikke

Beskrivelse: Ostepopplignende, bare mørkere orange og tynnere. Var en rotte på posen, mener jeg å huske.

Sist sett: En gang på 90-tallet.

 

Navn: Husker ikke

Beskrivelse: Vanljeis med et gult lag utpå. Tror den var formet litt som et åttetall og så var det noe inni isen.

Sist sett: 90-tallet

 

Mye jeg savner, kommer bare ikke på akkurat nå... :)

Lenke til kommentar
NAVN: BAMSESAFT

 

BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni.

 

SIST SETT: Husker ikke

6490399[/snapback]

 

 

Så slike på esso her for noen dager siden :)

8829525[/snapback]

 

Fikk nettopp inn et sånt parti nylig på Ica'en der jeg jobber , og kan ikke huske å ha sett de så lenge jeg har jobbet der... 4 år elns...

8829642[/snapback]

 

Jeg har sett dem på Europris :)

Lenke til kommentar
Cookies and cream-boksisen.

Hørte til i den serien med ovalformede bokiser der man blandt annet får irish cream.

Har ikke sett den siden rundt årtusenskiftet.

Spiste en gang en hel boks av den alene.

8863185[/snapback]

Er ikke det hagen daas? Mener det. Rådyr, ikke sant? Har sett den på 7-eleven i oslo for ikke så lenge siden. Ellers har de den som "kule-is" de fleste steder som selger hagen daas i kuler.

Lenke til kommentar
Cookies and cream-boksisen.

Hørte til i den serien med ovalformede bokiser der man blandt annet får irish cream.

Har ikke sett den siden rundt årtusenskiftet.

Spiste en gang en hel boks av den alene.

8863185[/snapback]

Er ikke det hagen daas? Mener det. Rådyr, ikke sant? Har sett den på 7-eleven i oslo for ikke så lenge siden. Ellers har de den som "kule-is" de fleste steder som selger hagen daas i kuler.

8863412[/snapback]

Nei, den var egentlig ganske billig.

Tror det var diplomis eller Henning Olsen som lagde den. Kan se på en av de andre typene i butikken i morgen.

Lenke til kommentar

Siden du vet produsenten er det vell bare å sende en mail til dem og spørre om den fortsatt produseres. Norske isprodusenter har en tendens til å endre sortimentet absolutt hele tiden :( Hver gang de lager en ny "personlig favoritt" kan du banne på at den forsvinner like fort...

Lenke til kommentar
Jeg nevnte den tidligere i morgen. Den var fra Royal-serien til Diplom-is. Haagen-Dasz har også Cookies 'n Cream, men den er ganske dyr.

8866810[/snapback]

Stemte det.

Klarte å lage en såpas oppegående kobling mellom internett og det jeg lurte på at jeg sjekke produktoversikten til Diplom-is. Cookies and cream er ikke der. :(

Men på den annen side hadde den en boks i samme serie med pistasjsmak som jeg ikke var klar over. Jeg føler på meg at jeg har oppdaget noe stort nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...