Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, de rørene sugde bigtime, fikk aldri ut alt og måtte bite/ klippe røret hele tiden.

Kjøpte ti stk i Danmark i sommer og oppdaget plutselig hvorfor jeg slutett å kjøpe dem.. Vet neon om lakrispiper enda er til salgs i Noreg?

6489773[/snapback]

 

Ja, er ikke så lenge siden jeg så slike.

Lenke til kommentar
Navn: Ukjent

Beskrivelse: En variant av "Hockeypulver" som ble solgt i reagensrør.

Sist sett: Midten av 90-tallet.

6489733[/snapback]

Spiste slike i går jeg. Finner dem på en lokal Mix kiosk. Men innpakningen suger, som nevnt ovenfor :D

 

Navn: Mr. Freeze

Beskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange.

Sist sett: 2001? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Navn: Pæreis

Beskrivelse: Knallgrønn saftis med god saftig smak av pære. (Diplom Is)

Sist sett: tja...tidlig 90 tall

(Drillo Isen var også fantastisk men den er allerede nevnt)

 

Litt trist tråd det her egentlig, ble minnet om mange gode ting som man desverre ikke har mulightene til å smake igjen... :cry:

Lenke til kommentar
Navn: Mr. Freeze

Beskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange.

Sist sett: 2001? :dontgetit:

6490104[/snapback]

Mr. Freeze og andre typer som går under fellesbetegnelsen "pimp" har jeg sett flere steder det siste året. :)

Lenke til kommentar

Navn:Ukjent

Beskrivelse:Frosne hamburgere som man fikk kjøpt på diverse bensinstasjoner. Hvis jeg ikke husker feil, så kom de i tre versjoner: vanlig, med ost og en "super-burger" med full pakke (den største hadde gult papir, de to andre hadde hvitt). Disse måtte varmes opp i svarte mikrobølgeover som stod ved siden av frysedisken, og hvis man fulgte anvisningen, så ble man garantert kraftig brent i ganen og på tunga. De smakte ikke spesielt godt, men jeg savner de av en eller annen grunn :) Og jeg savner Spaceburgerne, selv om de ikke akkurat fantes i butikkhylla...

Sist sett:Slutten av 80-tallet

 

Navn:Ukjent (noe med frosk)

Beskrivelse:Herlig ispinne med grønn saftis (blandingsfrukt) på utsiden og fløteis på innsiden. Tror det var Drammen-Is som lagde den, og papiret var dekorert med frosker som rocket med gitarer.

Sist sett:1990

 

Navn:5 minutt

Beskrivelse:Fantastisk god sjokolade fra Nidar (tror jeg det var). Den hadde en myk kjerne med nøtter og var dekket med vanlig melkesjokolade, og det kom to biter per pakke.

Sist sett:Slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet

Lenke til kommentar
Navn: Mr. Freeze

Beskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange.

Sist sett: 2001? :dontgetit:

6490104[/snapback]

Mr. Freeze og andre typer som går under fellesbetegnelsen "pimp" har jeg sett flere steder det siste året. :)

6490342[/snapback]

 

Jeg kjøpte meg ei kasse med "pimp" i går. 70 stykker av Mr Freeze Ginormous!

Nå er fryseren full!

Lenke til kommentar
Navn: Trollbrus

Beskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten

Sist sett: ca. 1995

 

 

6488353[/snapback]

 

 

mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten .

 

di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt

6488748[/snapback]

 

og hvor langt nord skal vi? Mack ligger i Tromsø og her er jeg også, men ingen trollbrus:/ Blå Mandag smakte død mann btw.

Lenke til kommentar
Navn:Heksehyl (røde)

Beskrivelse:Akkurat likt formet som lakris-heksehylene (små sylindere), men røde utapå og hvite inni. Det røde smakte syrlig og det inni var søtt.

Sist sett:En eller annen gang på midt '90 tallet

6490402[/snapback]

 

Selges på en café i nærheten :p

Kan godt skaffe

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Navn:Heksehyl (røde)

Beskrivelse:Akkurat likt formet som lakris-heksehylene (små sylindere), men røde utapå og hvite inni. Det røde smakte syrlig og det inni var søtt.

Sist sett:En eller annen gang på midt '90 tallet

6490402[/snapback]

 

Selges på en café i nærheten :p

6490435[/snapback]

what what whaaat? hvor!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...