FredrikFtw Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hadde vært koselig med noen grafikkoppdateringer nå og da.
MrLee Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 (endret) Wow Grafikk/look > Oblivion Look Anyday. Wow type grafikk som ikke prøver å se fotorealistisk ut er tidløs. Oblivion type grafikk er utdatert så fort det kommer en ny generasjon grafikkmotorer. Selvsagt er det ikke noe i veien for å øke nivået i WoW, bare de beholder stilen Endret 16. juli 2006 av MrLee
Pazman Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg innstallerte og spilte Jedi Knight 2: Jedi Outcast her om dagen. Dette er et spill fra 2001 og jeg stilte på full grafikk på alt. Det som overrasket meg var at grafikken var kjempefin... Dette er et eksempel på et spill som har nær sagt tidløs grafikk.
Be__bad Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 mener blizz har sagt at det skal komme en add-on hvert år... og da blir det sikkert litt, og litt, og litt, og litt bedre grafikk.. har hørt at det blir 20%mere polygoner i bc.
mb_zzz Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 blir nok WoW på meg til jeg dør grafikken har egentlig ikke så mye å si for meg, bare spillbarheten er bra!
Laughing Madcap Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 WoW grafikken er out of date, men jeg bryr meg ikke fordi grafikk bryr meg ikke spesielt mye.
Sigga Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes ihvertfall tegneseriegrafikken i WoW passer sammen med stemningen i spillet. Det er vel også bevisst at mennesker flest foretrekker grafikk som ikke prøver å etterligne "virkeligheten, som f.eks i WoW. Dette er fordi grafikk som prøver prøver å etterligne "virkeligheten, eller fotorealistisk grafikk, per dags dato ikke er klarer å gjenskape et menneske godt nok. ' Kronglete forklart, men regner med at dere skjønner det.
Keylar Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Grafikken i WoW får en pen boost i burning crusade, rimelig mye mer pixels pr char for å si det sånn
MrLee Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 blir karaterene plutselig større på skjermen?!? tror du mener triangler/polygoner per character
Dux ducis Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 WoW er allerede utdatert på dette området. Si noe annet og bevis akkurat hvor lite du kan om spill og datamskiner generelt. Når det er sagt så synes jeg WoW har helt akseptabel grafikk. Jeg merker ikke noe trang etter noe bedre. Og ja, det er fullt mulig å oppdatere grafikken i WoW. Dette har vært gjort i flere andre MMOs.
MrLee Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 yep. det er tross alt bare å lage mer detaljerte modeller og teksturer, så vips så har du en kraftig oppgradering. det gjorde jeg med CS 1.6. Utenom selve maps, så både våpen og personmodellene nesten bedre ut enn f.eks. i CS:S fanmade modeller FTW
henrik_s Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hadde WoW fått endret grafikk til Oblivion-nivå hadde jeg sluttet på flekken. Grafikken er jo en stor del av sjarmen til spillet.
Izor Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg for lyst til å grine når folk kommer med kommentarer om at grafikken i WoW ikke holder mål. (sikter ikke til noen spesielle) Er det ikke veldig CARE om grafikken er god eller dårlig sålenge spillet er underholdene? Vil jeg ha "realistisk" grafikk går jeg utendørs eller ser en film. Se ikke bortifra at det er endel leifer her
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Tenk da med Oblivion-lingende grafikk og tall som flyr opp og ned nar man gjòr skade/far exp. ol. Grusomt
Keylar Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 blir karaterene plutselig større på skjermen?!? tror du mener triangler/polygoner per character 6501004[/snapback] ja var vel egentlig det jeg mente . men som sagt, se på filmer fra burning crusade, grafikken er merkbart bedre heh.
Laughing Madcap Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 blir karaterene plutselig større på skjermen?!? tror du mener triangler/polygoner per character 6501004[/snapback] ja var vel egentlig det jeg mente . men som sagt, se på filmer fra burning crusade, grafikken er merkbart bedre heh. 6503615[/snapback] Filmer av Blizzard ja . Tror de har en liten tendens og fikse det litt, pluss at de sikkert har en super pc til filminga av det.
guttorm Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 En av grunnene til at WoWhar så mange spillere er kanskje at det faktisk krever veldiglite av en maskin. 6492469[/snapback] Dette er da ren svada, wow krever nå vitterlig en hel del til å være så gammelt. Ikke minst ram. Mener ivertfall jeg da, har du sett ram/cpu load mens spillet går eller?
Lightningwolf Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 WoW krever ikke mye ressurser av maskinen, men grafikken er helt grei. Krever ikke veldig mye mer av er online spill.
Kenny™ Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 hadde det vert oblivion grafikk i WoW så hadde FPSen vert 0,0001.. tenk logiskt folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå