Gå til innhold

Hvor lenge vil wow-grafikken vere up-to-date?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wow Grafikk/look > Oblivion Look Anyday.

Wow type grafikk som ikke prøver å se fotorealistisk ut er tidløs. Oblivion type grafikk er utdatert så fort det kommer en ny generasjon grafikkmotorer.

Selvsagt er det ikke noe i veien for å øke nivået i WoW, bare de beholder stilen :)

Endret av MrLee
Skrevet

Jeg innstallerte og spilte Jedi Knight 2: Jedi Outcast her om dagen. Dette er et spill fra 2001 og jeg stilte på full grafikk på alt. Det som overrasket meg var at grafikken var kjempefin... Dette er et eksempel på et spill som har nær sagt tidløs grafikk.

Skrevet

mener blizz har sagt at det skal komme en add-on hvert år... og da blir det sikkert litt, og litt, og litt, og litt bedre grafikk..

har hørt at det blir 20%mere polygoner i bc.

Skrevet

Jeg synes ihvertfall tegneseriegrafikken i WoW passer sammen med stemningen i spillet.

Det er vel også bevisst at mennesker flest foretrekker grafikk som ikke prøver å etterligne "virkeligheten, som f.eks i WoW. Dette er fordi grafikk som prøver prøver å etterligne "virkeligheten, eller fotorealistisk grafikk, per dags dato ikke er klarer å gjenskape et menneske godt nok. '

Kronglete forklart, men regner med at dere skjønner det.

Skrevet

WoW er allerede utdatert på dette området. Si noe annet og bevis akkurat hvor lite du kan om spill og datamskiner generelt. Når det er sagt så synes jeg WoW har helt akseptabel grafikk. Jeg merker ikke noe trang etter noe bedre.

Og ja, det er fullt mulig å oppdatere grafikken i WoW. Dette har vært gjort i flere andre MMOs.

Skrevet

yep. det er tross alt bare å lage mer detaljerte modeller og teksturer, så vips så har du en kraftig oppgradering.

det gjorde jeg med CS 1.6. Utenom selve maps, så både våpen og personmodellene nesten bedre ut enn f.eks. i CS:S :) fanmade modeller FTW :)

Skrevet

Jeg for lyst til å grine når folk kommer med kommentarer om at grafikken i WoW ikke holder mål. :nei: (sikter ikke til noen spesielle) Er det ikke veldig CARE om grafikken er god eller dårlig sålenge spillet er underholdene? Vil jeg ha "realistisk" grafikk går jeg utendørs eller ser en film.

Se ikke bortifra at det er endel leifer her :p

Skrevet
blir karaterene plutselig større på skjermen?!?

:p

tror du mener triangler/polygoner per character :)

6501004[/snapback]

ja var vel egentlig det jeg mente :p. men som sagt, se på filmer fra burning crusade, grafikken er merkbart bedre heh.

Skrevet
blir karaterene plutselig større på skjermen?!?

:p

tror du mener triangler/polygoner per character :)

6501004[/snapback]

ja var vel egentlig det jeg mente :p. men som sagt, se på filmer fra burning crusade, grafikken er merkbart bedre heh.

6503615[/snapback]

Filmer av Blizzard ja :roll: . Tror de har en liten tendens og fikse det litt, pluss at de sikkert har en super pc til filminga av det.

Skrevet
En av grunnene til at WoWhar så mange spillere er kanskje at det faktisk krever veldiglite av en maskin.

6492469[/snapback]

Dette er da ren svada, wow krever nå vitterlig en hel del til å være så gammelt. Ikke minst ram.

Mener ivertfall jeg da, har du sett ram/cpu load mens spillet går eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...