Gå til innhold

Gameplay fra GTR2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så egentlig kjedelig ut...

6487059[/snapback]

For de fleste er det det ja. Er ikke så mange som liker 100% simulasjon. De flese vil ha det mye morsommere med spill som NFS, Burnout og Flatout :D

De har heller (tydeligvis) ikke fikset problemet med døde omgivelser fra eneren. Spillingen virker forøvrig veldig kjedelig. :tease:

Som sagt, hvis du ikke er simulasjonsfan, gå for noe iallefall litt mer arkade-aktig enn GTR! :yes:

Skrevet
Likte ikke GTR 1(Sim my ass!). Er GTR2 kun GTR1 med extra eye-candy, eller har de faktisk prøvd å få det til å virke LITT realistisk i det minste?

6487662[/snapback]

Syns du GTR var urealistisk eller klarte ikke du å spille ?

Skrevet (endret)
Syns du GTR var urealistisk eller klarte ikke du å spille ?
Langt i fra urealistisk, men ikke 100% realistisk. En god mellomting mellom NFS og LFS. Jeg personlig "må" ha det mest realistiske :p

Northern: Dette har faktisk realisme, og mye råere grafikk ser det ut som.

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Jeg har alltid vært en kjempe fan av simulasjons bilspill, men GTR var egentlig ikke så veldig artig. Gt legends har jeg det litt gøy med(mest på grunn av bilene og LYDEN :D) men GTR2 så ganske boring ut. kan hende det er litt morsomere og spille selv så klart, men så så livløst ut liksom. Og nyskapende er det vel neppe

Skrevet
Imo er det ingenting som kommer i nærheten av Gran Turismo engang. Ikke engang dette.

6532063[/snapback]

Gran turismo er jo mer arkade om jeg ikke tar helt feil. Pluss at det ikke er skade modeller i gran turismo noe som er litt synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...