Gå til innhold

Omtale av FlatOut 2 (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ahh, dette spillet er bare deilig!

I forhold til 1'ern er det mange flere baner og mange flere biler i tillegg til mere stunts. I tillegg har vi multiplayer som hever spillet til enorme høyder. Det er lite som er så tilfredstillende som å vinne en Destruction Derby mot 7 andre fjortisser, eller vinne et race med to hundredeler etter en vanvittig nitroavslutning. Et typisk "easy to learn, lifetime to master" spill, men samtidig ren og skjær underholdning fra begynnelse til slutt.

 

Det eneste jeg ikke liker helt er at fysikken burde vært hakket mere "realistisk", spesielt med tanke på objekters vekt. Det er faktisk forskjell å kjøre på en henslengt pappeske og en feilparkert veivals. ;)

 

Dette spillet kan anbefales!

Lenke til kommentar
Yes..Har nettopp hentet Flatout 2 på posten..Innstallerer nå:-)
Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt.

Må bare få sagt dere som syter og klager på starforce beskyttede spill virker helt fint og som det skal gjøre så lenge dere kjøper spillet og ikke laster det ned da vil du få problemer..

6485293[/snapback]

 

Det som gjør det så rævva at starforce er på Flatout 2 er fordi feks Lan gaming

på Flatout 1 så instalerte vi i fra en som hadde kjøpt spillet deretter patcha og cracka det.

slik kunne vi alle spille det genialle spillet på Lan.

 

Men nå tror jeg det er ingen andre grunner enn singelplayer i Flatout 2 som er tiltrekkende. jeg hadde gledet meg til å spille flatout 2 på neste Lan:/

ser visst ut at vi får vente på 3'rn viss den kommer da:/ :cry:

6500775[/snapback]

 

vel, flatout 2 er cracket da, og online og lan fungerer 100 % uten cd...

 

men dette har vi egentlig ikke lov til å snakke om så det er nok på tide å komme ontopic ;)

Lenke til kommentar
Du vil altså kritisere Flat Out 2 for å ikke være realistisk nok i forhold til hva det prøver å være, når store deler av spillet handler om å skyte føreren ut av frontruten for å få ned alle kjeglene på en gigantisk bowling-bane?

6631374[/snapback]

Jeg sammenlikner med 1'ern.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen stor fan av bilspill egentlig, selv om jeg har spilt et par opp gjennom åra (Lotus Turbo Challenge anyone?), men detta er morro!! Jeg likte godt det første spillet og dette var ingen skuffelse. Det eneste negative er strikk-ferdighetene til AI'ene. Den kan være frusterende til tider. Men siden spillet ellers er så morro så greier jeg ikke å la meg irritere voldsomt over det.

Grafikken er også fantastisk. Jeg er ikke vant til å kunne spille nye spill på min maskin med alt av grafikk på topp og fortsatt kjøre høy oppløsning, men her er det ingen problem i det hele tatt. Ypperlig håndtverk!

 

Det er tillogmed gøy å se på andre spille dette spillet. Et must for ett hvert lan-party med respekt for seg selv ;)

 

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...