Gå til innhold

Den ekte magiker!


mintman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du først skulle funnet frem en video som viser hvor god Maradona var kunne du vist noe annet enn en kjedelig tricksevideo. Maraona er større enn Zidane, men personlig mener jeg at hvis det er en spiller i verden som har vært aktiv de siste 15årene som fortjener å bli nevnt i samme setning som Pele, Maradona, Best, Puskas, Beckenbauer, Cruyff så er det Zizou.

Lenke til kommentar
Tenk: Han var dobbel så populær som Rondaldinho er nå !

 

Det er han vel enda, ihvertfall de fleste steder. I Argentina, så er Maradona større enn gud. Sikker på at hvis han vil bli president i det landet, så blir han det.....

 

Men Maradona selv, påstår jo at Messi er et enda større talent enn det han selv var. Videre påstår han at Messi kommer til å bli større enn både seg selv, Pele, Beckenbauer, Zidane og alle de andre. Skal ihvertfall bli morsomt å følge denne gutten i neste VM.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Helt drøyt! Sjuk teknikk, selv som 10-åring... (eller hvor gammel han nå er på det klippet..)

6477804[/snapback]

 

egentlig ikke... aner du hvor mange som kan det i verden?

 

eneste grunn til at de ikke er proffe spillere.. er at trikse greiene er det eneste de kan

6597758[/snapback]

 

Akkurat! Ser det til stadighet at unger ned til 9 års alderen kan trikse, ta jorda rundt, legge ballen på nakken osv. Unnskyld meg, men jeg kan ikke se hva som er så "gud" med det maradona gjør der.

Lenke til kommentar

Hvorfor lager du en ny tråd for å hylle Maradona, for så å slenge med noen av de kjedeligste filmene han sikkert har deltatt i. Det er da mange som klarer akkurat det han gjør i de filmene der + en hel del mer, noe Maradona også klarte i sin gullalder. De 2 klippene gjør han i alle fall ikke til noen Gud.

Lenke til kommentar
Hvorfor lager du en ny tråd for å hylle Maradona, for så å slenge med noen av de kjedeligste filmene han sikkert har deltatt i. Det er da mange som klarer akkurat det han gjør i de filmene der + en hel del mer, noe Maradona også klarte i sin gullalder. De 2 klippene gjør han i alle fall ikke til noen Gud.

6599659[/snapback]

Jeg begynner åtro at trådstarter var ironisk... Uansett så er det utrolig for en tiåring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...