Gå til innhold

Bilder av lydstudioer


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg er i drømmehjørnet i dag og har sittet litt å sett på lydstudioer på nettet. Det er mange koslige og fancy lydsuiter der ute. Derfor tenkte jeg vi kunne lage en liten tråd hvor vi alle postet bilder eller linker til slike studioer. På den måten kan vi alle drømme i lag. Fortell gjerne også noe om studioet du poster. Hva slags utstyr det har etc.

 

Og for all del, det behøver ikke være ditt eget. Nå er det tid for å drømme!

 

Begynner med litt jeg har funnet:

Han her har i hvert fall nok å skru på

Her har de vært flinke med utseende

Treverk og mye knapper

Nok skjermer å se på...

Her er det masse basert på Digidesign ICON D-Control

 

Eller min personlige favoritt (her har de bla. jobbet med King Kong):

http://www.widgetpost.com/

mainstage.jpg

post-33083-1152648629_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Stilige studioer. Dette må jeg følge med på. Jeg antar du må ha en god utdannelse for og mestre alt det herlige tekniske equipmentet som er her?

6480716[/snapback]

 

eventuelt reason og veldig lite fritid :p. Å vite hva de forksjellige knottene gjør krever ikke sååå alt for mye. Jeg kunne sikkert fått oversikt over det meste i et studio i løpet av en dag. Det som er vanskelig er å vite hva man må stille på for å få den og den lyden/effekten osv.

Lenke til kommentar
Stilige studioer. Dette må jeg følge med på. Jeg antar du må ha en god utdannelse for og mestre alt det herlige tekniske equipmentet som er her?

6480716[/snapback]

 

eventuelt reason og veldig lite fritid :p. Å vite hva de forksjellige knottene gjør krever ikke sååå alt for mye. Jeg kunne sikkert fått oversikt over det meste i et studio i løpet av en dag. Det som er vanskelig er å vite hva man må stille på for å få den og den lyden/effekten osv.

6551907[/snapback]

 

Det er forskjell på å få oversikt over det, eller å vite hvordan man får den og den lyden eller effekten, og å faktisk kunne bruke det til å lage produkasjoner av høy kvalitet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...