evilleader Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Med alle de oppdateringene, fra pre release til closed beta har open beta ankommet. Naa med helikoptere (Blackhawk, Blackhawk med raketter, og den helikopteret som er nesten av glass i armored fury). Dette er toft, vi har faatt inn nye maps, nye vaapen. Dette er noe av det feteste jeg har spilt paa lenge, liker ikke loade tidene paa BF2. . Etter 5 sekunder er jeg inne paa en bane, og spiller. WarRock har baat, drit kult. Digger stinger, for aa ta fly. Men RPG-7 tar alt naar det gjelder aa ta tanks eller infantry. ADD MEG PAA XIFIRE: NASIR91 SAA SPILLER VI. LAST NED: http://www.gamedaily.com/download/info/?packageid=0078701314 HJEMMESIDE: WWW.WARROCK.NET Jeg anbefaler alle aa spille dette, dette er en must. Digger G36C, bare ruler. Snart kommer det en saann svaer fly der man kan slippe ut amuunisjon, health packs, og kjoretoy. I kjoretoya sitter mennesker. Skaff dere den spesielle promo koden for aa registrere dere her: http://www.warrock-europe.net/ Kreves at dere registrerer dere paa siden, fort dere bare 90 invites left! Fight as a Derbaran Regular or NIU Mercenary over many exciting and beautiful maps. Sneak your way into enemy territory and plant bombs to destroy strategic military targets. Play as a either defender or invader in stealth-based Mission Mode. Take the fight to the streets as Derbaran and NIU forces wage pitched battles in war ravaged cities. Or mobilize your forces on a grand scale to attack your enemy from the ground, air, and sea. Ranks: Minimum Specifications Recommended Specifications CPU Pentium 3, 800 Mhz Pentium 4, 2.0Ghz RAM 512MB or better 512 MB or better Graphics Radeon 8500LE or Geforce MX400 or better FX5700 / ATI 9200 OS Windows ME, 2000, or XP Windows 2000 / XP Hard Drive 800 MB 800 MB MOST DYNAMIC AND EXCITING COMBAT EXPERIENCE EVER! War Rock is a Free2PlayTM massively multiplayer online, modern tactical first person shooter (FPS) where players have the option to purchase a wide variety of gameplay enhancing items, services, and products. War Rock�s Open Beta is slated for July, 2006. With the game�s awesome, real-world, weapons, smooth and intuitive controls, and a huge variety of battle-modes, War Rock is a blast for FPS Pros as well as first timers. Some of the highlighted features include: EASY TO LEARN * Very low entry threshold, immediate access to action-packed frag-fests, even for casual players. FREE2PLAYTM * Unique Free2PlayTM access and player options to purchase gameplay enhancing items, services, and products. FREQUENT UPDATES * Frequent add-ons and updates that include maps, weapons, vehicles, and game-play modes�driven by Player Request. EFFICIENT SYSTEM * An extremely efficient game engine that allows the incredible graphics and high framerates even on lower-end systems. VARIETY OF COMBAT EXPERIENCES * Close Quarters Battles between SpecOps teams, Platoon-level firefights in urban areas, or even Combined Arms engagements with Fast Attack Boats, Main Battle Tanks, and Helicopter Gunships, War Rock has everything any FPS-gamer will ever need. VERDT EN TITT, SPOR MEG HVIS DERE LURER PAA NOE. VI SPILLER SAA SNART DERE HAR LASTET NED SPILLET. LINK: WWW.WARROCK.NET Endret 9. juli 2006 av evilleader
PsychoDevil98 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ser unektelig bra ut. Må vel prøve dette når jeg kommer hjem
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Og naar spillet oppdateres hvis dere faar saann .zip error kan dere folge denne tutorialen! here is is download http://patch.warrock.net/PF_0_2.zip agian and unzip it directly into your warrock folder replaceing ALL the files and folders. (dont bother about nitpicking through the folders just hit extract and when it asks where to just put your warrock folder) than update version.cfg <!-- [PATCH INFOMATION] Format = 0 Launcher = 2 Updater = 5 Client = 3 Sub = 0 Option = 0 [/PATCH INFOMATION] //-->
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 (endret) His du tror det, saa nei. Du tar saa feil at du kommer til aa drite deg ut. WarRock ble lansert i sor-korea i desember 2004. Etter en suksess, saa kom eta i november 2005, og varte til januar eller februar. Saa naa kom pre-releasen i 6 juni. Stadig har nye oppdateringer kommet, sakte men sikkert. Har den gaatt fra Pre-release til Closed beta og na til Open beta. Saa tenk for du snakker, WARROCK KOM FOR BF2! BF2 er en tactical shooter, warrock er en fun-shooter. Ikke at det blir urealistisk som quake spilla. Nei, langt ifra, du trenger taktikk og teamwork her. Men ikke ALT for mye, men du kan ikke ta et helt lag alene bare for aa si det saann.! http://www.gamespot.com/cgi/game_score_pie...t.php?id=931206 Endret 9. juli 2006 av evilleader
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Propaganden for dette spillet er igang igjen ja Sist eg skulle prøve dette gjekk det ikkje ann å innstallere det whatsoever. Mulig eg gir det eit nytt forsøk. Men er ikkje mye tid til spilling om dagen, og den lille tia eg får bruker eg på Red Orchetsta. Så det spørs
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Da burde du ha spurt om hjelp. Dette herjer, synes at det slaar CS paa mission mode paa noen steder. Er ganske goy, aa fly helikoptere, eller kaste en granat og 5 fiender fyker til vaers! Digger rag-doll effekten, den beste ragdoll effekten paa et spill. Overdrevet, og ja, jeg elsker DET!
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Da burde du ha spurt om hjelp. Dette herjer, synes at det slaar CS paa mission mode paa noen steder. Er ganske goy, aa fly helikoptere, eller kaste en granat og 5 fiender fyker til vaers! Digger rag-doll effekten, den beste ragdoll effekten paa et spill. Overdrevet, og ja, jeg elsker DET! 6459698[/snapback] Det gjorde eg Ingen hjelp å få.
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 (endret) Saa du sier at du trenger hjelp naa? Hvis det er det, saa bare spor i vei, jeg er klar jeg. hVA VAR DET DU MENTE? Endret 9. juli 2006 av evilleader
osmoen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har du noe med dette spillet å gjøre evilleader? Synes det pumpes ut i overkant mye lovord om dette. Taper ingenting på å prøve det selv, men er litt interessert i å vite hvorfor du reklamerer så hardt for det.
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Naa skal jeg forklare om hvorfor jeg "pumper" saa hardt foe dette geniale spill. Saken er at det er saa faa europeiske spillere. De fleste har ikke hort om om det, og de som haar hort om det spiller det. Men det er to skandinaviske klan paa warrock. Den ene er www.swedenwarrockers.com som bare har 3 svenske warrock spillere. Og den ene er min: www.beaclan.moo.no. Jeg vil fortelle nordmenn om warrock, saann at jeg kan faa flere nordkiske spillere. Gaar du paa server list ser du at alle amerikanske servere er stappfulle. Mens europeiske er saavidt halvveis. Dette irriterer meg, hvis vi faar inn flere nordmenn blir det mye kulere. Aa spille med skandinaviske, enn aa hore spanske og italienske samt. engelske bable. Kjenner bare 3 norske warrock spillere. Og de er kompisene mine. Kom igjen, prov spill, nyt!
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Saa du sier at du trenger hjelp naa? Hvis det er det, saa bare spor i vei, jeg er klar jeg. hVA VAR DET DU MENTE? 6459730[/snapback] Det eg meinte var at forrige gang ein ivrig sjel gjekk mann av huse for å reklamere for dette spillet hadde eg problemer med å få installert det. Når eg skulle installere så var det ingen next/back/cancel knapp i inst. menyene. Så satt der med skjegget i postakassa :!: Men joda, mulig eg laster ned dette igjen og prøver det når eg har tid.
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) SÅg ikkje heilt poenget med den tegnesrien,som desverre ikkje var på engelsk 0.0 EDITT: Nasir91 ja! Det var du som var innom her forrige gange også ja xD Regget deg nye konto bare for å reklamere eller? Endret 9. juli 2006 av Mala
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 SÅg ikkje heilt poenget med den tegnesrien,som desverre ikkje var på engelsk 0.0 6459970[/snapback] Det var sant, men jeg saa paa bildet. Trur det var noe med star wars, lol. Likte effekten
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hmm tviler vel litt på at man har muligheten til å velge lightsaber som våpen i spillet ^^
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Hmm tviler vel litt på at man har muligheten til å velge lightsaber som våpen i spillet ^^ 6459983[/snapback] Nei da, er bare modda litt vettu. .
Mala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hmm tviler vel litt på at man har muligheten til å velge lightsaber som våpen i spillet ^^ 6459983[/snapback] Nei da, er bare modda litt vettu. . 6460019[/snapback] Ja nettopp!
Anbefalte innlegg