Gå til innhold

Respons på flash galleri.


Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på hva dere syntes om det nye flash galleriet mitt, det er ikke helt feridg, men dere får et intrykk på hvordan det vil funke.

 

Kommer: knapp som gjør at neste bilde blir vist å motsatt,

kanskje Autoplay

 

NB: siden skal midtstilles ( den er sånn ca midtstilit i 1024 x 768 oppløsning )

URL: http://eatngo-hosting.ath.cx/preben/photodesign.php

Endret av Spirax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje folk har tatt ferie :). Synes det ser fint ut, men hvorfor må man klikke på det for å aktivere det? Synes det blir litt feil, og med den title-verdien. Hadde kanskje også vært fint om første bilde kom opp automatisk slik at man slipper å velge et nummer nederst før man kan fortsette med forrige/neste-knappene.

Lenke til kommentar

Er en liten bug.. Du må enten trykke på et nummer nede for å se bildene. Eller så må du trykke 2 ganger på fremover knappen før det i det heletatt dukker opp noen bilder. Galleriet var kjempefint det. Ikke minst synes jeg at bildene var utrolig fine.

 

Så mitt tips la bilde nummer 1 vises med engang. Slik at det faktisk er ut som at det er bilder der... :D

Lenke til kommentar

Fungerer fortsatt ikke her.....Var rollover effekten som fikk meg til å innse at det var bilder i galleriet....men slet litt med å få dem frem...Og det er fortsatt en svart skjerm når jeg loader nn på galleriet... Det første bildet i galleriet burde ha vært der istedet... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...