Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er toppfarta på din bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min prelude er oppgitt til 200 km/t, men jeg har ikke testet ennå. Har ikke tatt sjansen på å kjøre fortere enn 130 ennå :p

 

Vi fikk låne en 82 Fiesta en gang av moren til en kamerat. Og vi bestemte oss for å bånne gassen. Med gasspedalen i bånn og turtallet på topp var vi vel nesten oppe i 70 km/t. Det rista som fy! Var som å kjøre traktor ute på et jorde. Bilen daua rett etterpå.

Lenke til kommentar

Gamle dampen:

'85-mod mazda 323 1,3 - absolutt toppfart 142 km/t, ikke mer å hente. Prøvde mange ganger :)

Dagens damp:

'94-mod Mitsubishi Galant 1.8glsi - fikk pressa den opp (etter laaaang tid) på 200 på speedometeret (sikkert 190 eller noe)

Morgendagens:

Den er sperra på 250, mer vil jeg ikke si enda :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 240'en i over 200, men speedoet stopper på 200.. 460'n har jeg hatt i 210

6450912[/snapback]

 

240 går faktisk ganske godt ;)

6450925[/snapback]

Det gjør en murklosss og om du hiver noen hjul under den og slepper den ned en bakke...

Lenke til kommentar
Det gjør en murklosss og om du hiver noen hjul under den og slepper den ned en bakke...

6492769[/snapback]

Hvis du dekker kostnadene skal jeg gladelig hjelpe deg å bygge en slik murkloss du snakker om. Men ikke faen om du får den til å nå 200 bare du slipper den ned en bakke.

 

Har prøvd å satt bilen min i fri i 200 nedover en lang bakke her i området, og farten minker...

Lenke til kommentar
Det gjør en murklosss og om du hiver noen hjul under den og slepper den ned en bakke...

6492769[/snapback]

Hvis du dekker kostnadene skal jeg gladelig hjelpe deg å bygge en slik murkloss du snakker om. Men ikke faen om du får den til å nå 200 bare du slipper den ned en bakke.

 

Har prøvd å satt bilen min i fri i 200 nedover en lang bakke her i området, og farten minker...

6496494[/snapback]

Hehe, rolig nå, det var mest for å mobbe han med volvoen.. du vet, volvoer er store og tunge:P

Lenke til kommentar
Greit at de er store og tunge, noe som også gjør den trafikksikker dersom man skulle kollidere med en riskoker eller en fjellvegg :) Putte litt motor i også, så har man racingbil :D

6498130[/snapback]

 

Trafikksikker? Vil ikke akkurat si det. Hva tror du skjer med han fyren\kjerringen i riskokeren når du treffer han?? Flatpakket! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...