Gå til innhold

"skulle skrive oppgave om «World of Warcraft»"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før har VG vært full av "Spillegale nordmenn", så kommer det garantert ut en ny føljetong om "Wowgale nordmenn". Som alltid, når noe skal settes lys på, taes det frem de mest ekstreme tilfellene.

Skrevet
Ikke før har VG vært full av "Spillegale nordmenn", så kommer det garantert ut en ny føljetong om "Wowgale nordmenn". Som alltid, når noe skal settes lys på, taes det frem de mest ekstreme tilfellene.

6449599[/snapback]

De fleste som har en highendguild som raider hver dag er vel egentlig litt ekstreme? Snakker av erfaring..

Skrevet

wow er egentlig farlig, men trenger ikke være farlig vis du kan kontrolere det.. slutta med wow selv men spiller på acc til en venn noen ganger, ikke ofte( bare for å hjelpe han levle)

Skrevet

"De holder på spillerne via stimuli, som her består av oppnåelige belønninger."

Og for å oppnå disse belønningene må det enten farmast, grindast, raide x-antal ganger, gjere dei samme instancene x-antal ganger og tene penger. Det blir kjedlig i lengda!

Skrevet
Det blir kjedlig i lengda!

6450307[/snapback]

..for de som ikke klarer å holde følge.

6450375[/snapback]

Jævli sant. Hørt om folk som har 7 lvl' 10-25 folk, som sier de ikke gidder mer fordi det er så kjedelig. Spill føst til lvl 30, (greit) 40 ( moro ) 60 ( konge )

:tease:

Skrevet

WOW er, man kan si et farlig spill om man vil kalle det, det.

Man blir så avhengi av det at d går ut over alt anna du skal gjøre, man legger dagen opp at man skal rekke raid osv, noe som går sterkt ut over det sosiale livet, skolearbeid osv, jeg kan vedde på at det er en god del av de som spiller wow som har strøkke på examen å fått dårligere karakterer etter de starta spille.

Skrevet
Det blir kjedlig i lengda!

6450307[/snapback]

..for de som ikke klarer å holde følge.

6450375[/snapback]

Med andre ord, folk som har et liv utenfor wow.

Skrevet
Med andre ord, folk som har et liv utenfor wow.

6450507[/snapback]

Det kommer helt an på guilden din, og de du spiller med. Om de spiller 2 timer i uken er det ikke mye som skal til for å holde følge.. Om de raider 7 timer - 5 dager i uken, så er det verre.

Skrevet (endret)

Eg har no ein lvl 60 dude og har tatt dei fleste instancer.

Eg har farma rep på ulike måter, og har og begynt på tier 0.5 quest delen.

Har guild som jobber med ZG, MC og AQ20. Har so vidt begynt på Onixia..

Har ikkje hatt tid å deltatt på noken raids hittel, men det kjem vel det og eingang..

Kva du eigentlig meiner med ikkje klarer å holde følge?

Endret av TheOneAsk
Skrevet
Syns den er underdrevet.

De intervjuer aldri skikkelige hardcore folk.

6449438[/snapback]

Spiller fra 12 til 17, spiser litt, så spiller til 6 om morgenen, er ikke det hardcore?

Altså bortsett fra å spise/sove gjøre ikke denne fyren annet enn å spille.

Skrevet
Den 6'eren jeg har fått i engelsk skyldes nok litt pga WoW! :D

6450798[/snapback]

Hvilke fag gikk du ned i da? ;P

6450828[/snapback]

I 10. klasse (hvor jeg spilte mest) gikk jeg opp 1 eller 2 karakter i nesten alle fagene!

Skrevet (endret)
Den 6'eren jeg har fått i engelsk skyldes nok litt pga WoW! :D

6450798[/snapback]

Hvilke fag gikk du ned i da? ;P

6450828[/snapback]

I 10. klasse (hvor jeg spilte mest) gikk jeg opp 1 eller 2 karakter i nesten alle fagene!

6450903[/snapback]

Heh, ungdomsskolen ja, prøv å gå på vidergående og spille wow samtidig ;) Da mener jeg mere hardcore gaming, ikke en maks 2 timer for dagen.

Edit: Mener vel mest allmenn på vidergående, yrkesfag er vel litt mindre krevende i forstand av prøver og lekser.

Endret av Jungldyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...