Gå til innhold

Fotokonkuranse Tema: Bevegelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kjempefylla på Fredag, noe som medførte at var ødelagt på lørdagen. Var bare ute og prøvde en 11-18 linse og gikk og la meg igjen

I dag er jeg like sjuk, så dessverre kommer inget bidrag fra meg denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her regner det hunder og katter, litt mer tiltak å gå ut å ta bilder da, særlig når temaet ikke er vann, men bevegelse:) Kanskje jeg får noen gode ideer utover kvelden..

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem og holder på med å redigere bilder nå. Så det blir i alle fall bilde fra meg. Men hvis kommer inn mindre enn 5 bilder, kanskje vi skal utsette leveringsfristen et døgn?

Skrevet

Haha morsomt... Hun med den hvite t-skjorta, som sitter med hendene rett opp i den midterste vognen på Speedmonster kjenner jeg :D Sprøtt egentlig. Jeg bor 1000 km unna, og kjenner bare en håndfull som bor sør for der jeg bor, og likevel!! Verden er ikke stor gutter og jenter =)

Skrevet
Hmm. Enten glemte jeg å trykke send på mailen jeg satt å skrev i går, eller så kom ikke mitt bidrag frem til Marthes adresse... :dontgetit:

Jaja...

6464701[/snapback]

Hmm.. Jeg mottok 7 bilder på mailen min..

Var livredd for at jeg gjorde noe galt, så jeg sjekket vel 4 ganger eller noe..

Så hvis ikke ditt bilde er i konkurransen så tror jeg nok ikke jeg har fått det. :dontgetit:

Vet ikke helt om vi kan gjøre noe med det eller ikke jeg.

@magneska: Hmm.. Personlig syntes jeg det var lettere å se konkurransen når den ikke var sticky. Også bumper vi den et par ganger iløpet av uka, så tror jeg nok at flere ser den.

Skrevet
Hmm. Enten glemte jeg å trykke send på mailen jeg satt å skrev i går, eller så kom ikke mitt bidrag frem til Marthes adresse... :dontgetit:

Jaja...

6464701[/snapback]

Hmm.. Jeg mottok 7 bilder på mailen min..

Var livredd for at jeg gjorde noe galt, så jeg sjekket vel 4 ganger eller noe..

Så hvis ikke ditt bilde er i konkurransen så tror jeg nok ikke jeg har fått det. :dontgetit:

Vet ikke helt om vi kan gjøre noe med det eller ikke jeg.

6465149[/snapback]

Never mind. Hadde ikke hatt tid til å arrangere konkurransen neste helg likevel..hehe ;)

Får heller se om jeg kan legge det inn i bildekritikken for syns skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...