Gå til innhold

Fotokonkuranse Tema: Bevegelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Dette var fryktelig rart.

 

Jeg mottok nå idag (tirsdag) forslaget til ragamuffin.

 

For en eller annen grunn så kom det ikke før nå, og jeg ser at det ble sendt på søndag før fristen.

 

Hva skal vi gjøre med det? Blir jo litt rart og legge det inn i konkurransen nå 2 dager etterpå..

Lenke til kommentar

Bummer. Det blir, som du sier, litt håpløst å legge det ut nå.

 

Egentlig bør det være litt tid mellom at bildene legges ut og at det åpnes for avstemning, slik at vi får tid til å rette opp i sånt... Jeg glemte å klikke på ett eller annet, slik at mailen med mitt bilde til den første konkurranserunden ikke kom avgårde før noen minutter etter fristen. Det ordnet seg greit siden jeg så at bildet ikke lå ute, men nå som fristen er satt så sent er det ikke alle som vil få det med seg at bildet ikke er oppe.

 

Hva med at avstemningen heretter ikke starter før litt utpå dagen på mandag, så rekker man å løse situasjoner som dette? Skulle gjerne ha sett Ragamuffins bilde.

Lenke til kommentar

Det har seg sånn at jeg drar bort i dag.. Også har jeg prøvd å finne en som kan avslutte konkurransen for meg i morgen.. Men har hatt litt problemer med akkurat det.

 

Hvis det ikke er noen her som kan gjøre det?

Så kan vi vel kanskje avslutte den nå idag? vinneren er jo ganske klar for de fleste å se.

Lenke til kommentar

Absolutt. Det kommer ikke inn mer enn en stemme eller to om dagen, og det er ikke snev av tvil om hvem som blir vinneren.

 

Vi får vel uansett ikke noe nytt tema før fredag? Håper det blir tidlig, for jeg skal bort i helgen også...

 

Edit: Det er uavgjort om 3. plass akkurat nå. Har det noe å si? Vente til det kommer en tie-breaker?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Kan man gjette på at sentimental har stått bak be veg else? Et par interessante bilder var der der.

6465370[/snapback]

He he, så kreativ var jeg at jeg kjørte samme fremgangsmåte igjen... :blush: Regnet med at jeg kanskje ville bli avslørt, men jeg tok likevel sjansen...

 

Likevel kunne du fort tatt feil... Tdale hadde jo samme idé, og personlig hadde jeg egentlig tatt et annet bilde som jeg mente å sende inn før jeg begynte å tenke i samme baner som tidligere... Så med litt andre omstendigheter kunne tingene vært annerledes. :)

Lenke til kommentar

Jeg synest det er interessant å se hvem som har tatt bildene. Hva med å legge ut hvem som har tatt bildene på alle, og ikke bare topp 3?

Dessuten. Kunne det vært en ide og etterhvert hatt et poengsystem slik som f.eks i Fotografi, som man tar med seg fra uke til uke.

Bare et eksempel; at 1.plass for 3 poeng, 2.plass 2, og 3.plass ett poeng. Så kan man en gang i halvåret eller kvartalet gjøre opp status?

Lenke til kommentar

Jeg liker idéen om poengsystem, men syns ikke det er en god idé å "tvangspublisere" navn på innsenderne; det kan jo være at terskelen for å sende inn blir lavere om man vet at man er anonym dersom man ikke gjør det særlig bra.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Siden vinneren ikke får være med i neste runde bør en 1. plass være verdt litt ekstra. Dersom vi gir 4 poeng for seier, ser tabellen slik ut:

 

1. Marthe-Ma: 4 poeng

1. Sentimental: 4 poeng

1. TDale: 4 poeng

4. Anew: 2 poeng

4. SirMaximus: 2 poeng

4. Torehs: 2 poeng

7. Antarctica: 1 poeng

7. eitp: 1 poeng

7. Magneska: 1 poeng

7. Ragamuffin: 1 poeng

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...