Gå til innhold

Redisign av http://www.wowdesign.no/


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Jeg har fått i oppdrag av en veninne å redisigne http://www.wowdesign.no/ (gratis selvfølgelig :) :)

 

Siden er orginalt som den ser ut i dag designet av ett webdesigner firma i England.

 

Siden dere her på forumet er så flinke å komme med konstruktiv kritikk/gode forslag, så lurer jeg på hva er det lille siste som skal til for at dette blir en knall side?

 

Jeg kan adobe photoshop/html/asp/php, så mest design jeg er ute etter... Sidene er mest statisk, så skal ikke lage noen avanserte muligheter (selv om det er gøy :) )

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trodde det var en World of warcraft sidet med en gang :p

 

men uansett... kansje du kunne gjøre an litt mer spennende...å fikse bildane... føler de er litt rare.

 

Få siden inn i en ramme mitt på siden, istedet for at den står sånn i hjørnet.

 

men syns siden var fin fra før av æ... ;)

 

Det er kansje en del skrivefeil... er litt trøtt nå så :sleep:

Endret av Haarvekst
Lenke til kommentar

Få inn mer luft mellom menyen og der bildene / teksten kommer. Og den tekst/bildebolken på høyre side kan godt være bredere. Jeg ville i tillegg ha plasert denne tekst/bildebolken sånn at den kom under logoens høyre hjørne hvis du skjønner... Slike smådetaljer vil fikse mye på utseendet.

Lenke til kommentar
syntes ikke det var så bra til å være et webdesignerfirma :p

6449122[/snapback]

 

 

hva? leste du på siden? de driver med interiør ikke web

 

 

 

forøvring syns jeg siden er ganske tom og lener seg for mye på bildet som er der!

teksten på om oss og linker er også alt for høyt oppe, burde være på linje med menyen, ikke logoen!

6449158[/snapback]

 

Tror det er du som ikke leste.

 

Siden er orginalt som den ser ut i dag designet av ett webdesigner firma i England.

 

Men 99% av webdesigner firmaer idag er jo ikke akkurat noe å skryte over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...