Gå til innhold

Demo av The Settlers II: 10th Anniversary (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der du installerte den :)

Trolig

C:\Program Files\Ubisoft\Funatics\The Settlers - 10th Anniversary - Demo\bin

Pakk ut S2DNG.exe, lim den inn i den mappa og si ja til å overskrive den orginale filen. (eller så kan du omdøpe den gamle dersom du ike er tøff nok)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig

Pakk ut S2DNG.exe, lim den inn i den mappa og si ja til å overskrive den orginale filen. (eller så kan du omdøpe den gamle dersom du ike er tøff nok)

6609500[/snapback]

Du er vel snill :-) tnx!!

Skrevet

Trolig

6609500[/snapback]

Du er vel snill :-) tnx!!

6613359[/snapback]

Ehh ja.. når jeg skal pakke den ut får jeg beskjed om at den ikke finner filen "tincat3.dll"....

Skrevet

Wohoo... nå fikk jeg til å pakke ut S2DNG.exe (limte inn alle filene), men når jeg dobbletklikker på den filen får jeg en hel haug med feilmeldinger som jeg må klikke vekk, og en crashlog blir dannet i mappa.

crashlog.txt

Skrevet

Du kan ikke starte .exe-fila rett fra katalogen, men må velge den fra startmenyen. Den er avhengig av å ha startkatalog som noe annet enn katalogen der den ligger.

Skrevet
Du kan ikke starte .exe-fila rett fra katalogen, men må velge den fra startmenyen. Den er avhengig av å ha startkatalog som noe annet enn katalogen der den ligger.

6614282[/snapback]

Eh.. ja okei.. *hjelpeløs* hvordan??

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

hmm, når jeg prøver å starte spillet så kommer det opp at jeg mangler d3dx9_29.dll :dontgetit: sorry for at jeg er litt sent ute å poste

edit: jeg er ikke så stiv i tysk

Endret av Nilesen
Skrevet (endret)

Hvorfra og hvordan? :wallbash:

Edit:

Stakk ned til sentrum og kjøpte 3stk i går ;) Sittet å gamet store deler av natten. De 2 andre fikk da 2 kamerater av meg, vi spilte mye settlers 2 sammen rundt 96/97 så deilig å mimre litt.

Endret av Dr3as
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...