Hjelmn Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Kunne tenkt meg og fått coldblood trainable though på lvl 40 og erstattet CB med et nytt 31 talent, og dermed flytta vigor/sealfate opp til 21 talent req. det hadde vært noe det
Cappo Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hmm.. Som om ikke rogues er skumle nok fra før. Vil tro alle som spiller rogue blir veldig fornøyd med disse forandringene og at jeg får det mye morro på rogue alten min.
Duddelmus Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva er det å klage over? Vi får jo en MEGA dps-boost! Mer dmg på eviscerate, garrote og rupture.. Og det nye talentet med +weaponskill... masse weaponskills = mindre glancing blows = MASSE MER DPS! Hadde de bare fikset cooldownsene våre, så hadde det vært drømmereview. Men de er jo ikke ferdig, så kan godt hende de fikser det også.
M@R7!N Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 De "fikser" jo cooldowns i form av å gjøre talentene som reducer cooldown mer attraktive.. Som det nye talentet Endurance.
Hjelmn Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hvordan blir cooldowns fiksa da? de forblir jo uforandret... hadde de fiksa cooldownsa så hadde dem jo tatt dem vekk eller gjort dem mindre. 2 min på sprint og 2 min på vanish FTW
Pug Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hva er det å klage over? Vi får jo en MEGA dps-boost! Mer dmg på eviscerate, garrote og rupture.. Og det nye talentet med +weaponskill...masse weaponskills = mindre glancing blows = MASSE MER DPS! Hadde de bare fikset cooldownsene våre, så hadde det vært drømmereview. Men de er jo ikke ferdig, så kan godt hende de fikser det også. 6432001[/snapback] "Mer dmg på eviscerate"... Tja, spørs hvordan de fikser det. Om de bare øker fixed damage, da forblir evisc like dårlig, men om de scaler den med gear på en eller annen måte, da blir alle fornøyd
OlaTK Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Alle fornøyd? Vel noen ganske så fine changes imo, så klart kan jo ikke alle nye talents brukes samtidig, men vi får vel se en god del mer forskjellige speccs nå enn før vil jeg tro. I alle fall for de rogues som er ganske PvP orientert.
henrik_s Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ah, tidi. Håper bare de ordner eviscerate mens de er igang.
Hjelmn Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 det som ser litt dårlig ut er at sealfate/vigor build blir ubrukelig Er blitt lagt så mye vekt på subtlety treet...
jsol Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er blitt lagt så mye vekt på subtlety treet... 6438528[/snapback] Var jo lagt for mye vekt på assassinatoin treet før da
Duddelmus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 jaja.. da blir vi buttfu**ed igjen av Blizzard. Ingen gear-scaling på oss. Vi kommer til å gjøre omtrent samme mengde damage for alltid, uansett gear.. :/ Rupture was found to be performing at-par to where we want it to be and will not be changed. While there was certainly some intention initially (and why it was included in my post) to improve or change how it functioned, after careful study it has been decided to not change the Rupture ability. I know that may be a dissapointment, but after careful study, no change was necessary. Eviscerate is being improved by a new book, allowing a new rank and a general base-damage increase. Garotte is receiving a damage boost. While final numbers are still unavailable, we are shooting for an approximate 50% damage increase.
OlaTK Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 buttfu**? Ja serlig. Det de gjør er jo å fikse subtlety som trenger en liten fiks. Attpåtil kommer det også noen andre fine talents. Rogue trenger vel strengt tatt ikke å få buffa damagen noe serlig. Ja jeg vet at eviscerate er ganske latterlig på plate atm, men ved å scale det etter gear kommer det til være alt for bra mot cloth igjen. Det er ikke en WTFPWN evaluation av rogue, men de trenger det jo ikke, rogue klarer seg da bra mot de fleste classes med equal gear og en erfaren spiller bak keyboardet. Evaluation fikser en del ting som har vært helt latterlig siden release nå, en god del useless talents blir fjerna og endra.
Duddelmus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg er bare redd for at Rogues kommer til å bli useless i det lange løp med tanke på scaling. Min rogue er i full epic og gjør omtrent samme dmg som jeg gjorde da jeg var blue. Vi har den samme mengden damage uansett om vi er nakne, eller om vi har på epic-gear. Når guilds er ferdig med naxx og alle labber rundt i tier3, så kommer vi rogues til å bli ignorert til raids. Hvem vil vel ha en rogue i leather, med mindre armor enn en prest, når de kan få en dps-warrior i plate som kan buffe raidet med shouts, og gjøre mer dmg enn roguen? Vi trenger scaling ut i fra gear. En epic rogue skal SELVFØLGELIG gjøre mer damage enn en blue rogue. Vi har svakheter som dårlig range attack, kun singletargetattack, posisjonering i forhold til targetet, overlevelsesevne, og mangel på tilføyelser til raidet (buffs etc). Men vi har ofret det for å være de beste dmgdealerne i et raid. Hvem vil ha oss med når vi ikke er de beste dmgdealerne lenger?
likferd Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg er bare redd for at Rogues kommer til å bli useless i det lange løp med tanke på scaling. *snip* 6443295[/snapback] En warrior kan aldri holde samme dps som en rogue. Eller det vil si, de kan, men da drar warrior aggro og wiper raidet. Spiller ikke rogue selv, men jeg vet roguene i guildet har fått mye bedre dps fra blues med brutality blade til tier 2 og aq våpen. Rett og slett fordi jeg som warrior har fått mye bedre dps (og de ligger fortsatt over meg på dmgmeter)
Duddelmus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 De har ikke fått veldig mye bedre dps. De leder fortsatt, men du har nok kortet inn avstanden mellom dere, siden rogues er totalt ubalansert i scaling. Jeg har spilt rogue i samme guildet i over et år nå, og har vært med på alle firstkills som guildet har hatt. Vi jobber oss nå gjennom AQ, og har MC, Ony, BWL, AQ20 og ZG på farm. Jeg er en av de best gearet roguene i guildet. Og jeg har sett at mages, warlocks, hunters, og warriors tar innpå så det holder. Og de vil etterhvert ta oss igjen. Jeg regner med dette skjer rundt fullt tier 3 set. Da tipper jeg at de overnevnte classes er forbi rogues, og ingen vil ha oss med på raid lenger, siden vi ikke har noe å bidra med lenger. Et fint eksempel på dette er f.eks på Ebonroc-fighten i BWL, der det foregår konstant nuking fra alle classes, siden (i vårt tilfelle) ebonroc er under konstant taunt. Her er ofte warlocks, mages og huntere forbi oss rogues på dmgmeters. Selv om jeg gir ALT jeg har.
likferd Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Men det finnes veldig mange aggro-sensitive bosser, der locker, warrior og mage må holde tilbake. Er vel stort sett bare hunter og rogue som kan gjøre full dps da. Skal innrømme at warrior > rogue på trashmobs. Endret 6. juli 2006 av likferd
Duddelmus Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ja, det finns aggrosensitive bosser, men vi har 5min cooldown på vanish, og feint har ikke god nok innvirkning til at vi kan gå fullt ut.. Jeg har den nyeste feint-ranken fra AQ20, men selv om jeg bruker den på hver eneste cooldown, så må jeg slappe av litt på bossene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå